Współtworzenie strategii i realizacji działań social media oraz Influencer Marketingu
Opracowywanie codziennej komunikacji w kanałach Instagram, Facebook i TikTok,
Tworzenie i analiza bazy Influencerów współpracujących z firmą
Realizacja globalnych i lokalnych kampanii social media,
Ścisła współpraca z działem e-commerce oraz PR
Tworzenia spójnej komunikacji marki i produktów
Tworzenie innowacyjnych treści w oparciu o najnowsze trendy i formaty social media, w tym tworzenie treści video
Prognozowanie zakresu kampanii reklamowych w zakresie Influencer Marketingu, sugerowanie form wynagrodzenia Influencerów i ustalania budżetu (wycena działań Influencerów)
Nadzór nad moderacją
Kreowanie pozytywnego wizerunku marki
Analizowanie trendów, wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych oraz Influencer Marketingu
Monitorowanie działań konkurencji
Przygotowywanie raportów działań social media i wyników prowadzonych kampanii, analiza, wyciąganie wniosków
Nasze wymagania
Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.