adcookie pomaga rosnąć w siłę markom, które zmieniają świat na lepsze! Pomogliśmy wyskalować ponad 100 marek, dla których zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów na 12 rynkach. Mamy też sporo branżowych nagród – 6 lat z rzędu w top 3 najlepiej ocenianych partnerów digital w Polsce (MMP), Global Search Awards, 2 x Golden Arrow, kilka Piór Roku, Złotych Spinaczy, czy wyróżnień na Clutch, ale nie to jest najważniejsze!
Inwestujemy w ludzi i w marki, w które wierzymy. Pomagamy im się rozwijać i rosnąć w siłę!
Jeżeli chcesz robić odważne rzeczy, prowadzić projekty, które stawiają przed Tobą nowe wyzwania, pracować w gronie najlepszych ekspertów – to warto żebyśmy porozmawiali!
Mamy coraz więcej ciekawych projektów i w związku z tym potrzebujemy specjalisty na stanowisko Marketing Specialist, który dołączy do naszego działu Client Service.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Samodzielne koordynowanie projektów: od briefu klienta, przez koordynację procesu wewnętrznego, zarządzane pracą specjalistów na projekcie, kontrolowanie terminowego przebiegu prac oraz monitorowanie efektów podejmowanych działań.
- Dosprzedaż usług w ramach rozwoju prowadzonych projektów.
- Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów, raportowanie wyników.
- Wykonywanie mini-audytów marki.
- Analiza danych, analiza konkurencji, grup docelowych i opracowanie wniosków i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań na podstawie dostępnych narzędzi m.in. Google Analytics, Google Trends, Tradewatch, CMS itp., a także analiza danych sprzedażowych/leadowych z CRM.
- Określenia możliwości poprawy wyników i działań marketingowych, opracowywanie planu działań i estymacji wyników.
- Prowadzenie projektów z wykorzystaniem metodologii Agile Marketing.
- Definiowanie współczynników KPI w działaniach digitalowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz kluczowymi interesariuszami.
- Współpraca z innymi działami agencji oraz dostawcami usług lub narzędzi.
- Trackowanie czasu pracy i monitoring jego efektywności.
- Prowadzenie dokumentacji klienckiej, w tym również wsparcie działu Administracyjnego przy dekretacja faktur.
Czego potrzebujesz, żeby podjąć z nami współpracę?
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem w agencji digital 360.
- Sprawnie zarządzasz prowadzonymi przez siebie projektami.
- Lubisz podejmować inicjatywę, realizować własne pomysły, a jednocześnie potrafisz pracować w zespole.
- Jesteś osobą odpowiedzialną, zaangażowaną, która wychodzi z własną inicjatywną.
- Potrafisz priorytetowa zadana i świetnie organizujesz własną pracę.
- Zarządzałeś projektami, dla których w ciągu ostatnich 2 lat realizowane były działania Google Ads i Meta Ads.
- Potrafisz samodzielnie analizować wyniki realizowanych działań digital w wielu obszarach.
- Masz doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem z sektora b2c oraz b2b.
- Znasz co najmniej dobrze specyfikę usług z obszaru PPC, Media Planningu, Marketing Automation, SEO, Content Marketingu, SM, UX/UI.
- Chcesz się rozwijać przy budowaniu strategii i rozwijaniu klientów z segmentu Challenger Brands.
- Potrafisz robić analizy rynku i konkurencji.
- Sprawnie wyciągasz i czytasz dane z Google Analytics.
Plus dla Ciebie, jeśli:
- Znasz takie narzędzia jak Asana i Clockify
- Znasz język angielski na poziomie B2
- Masz doświadczenie w prowadzeniu i przygotowywaniu warsztatów
- Realizowałeś działania dla e-commerce
Jak wygląda proces rekrutacji?
Jeśli czujesz, że pasujesz do zespołu adcookie i masz potrzebne doświadczenie, prześlij nam swoje CV wraz z wypełnioną dodatkową ankietą. Nie martw się, nie jest ona długa, a pozwali nam lepiej Cię poznać 😊.
Wybranych na tej podstawie kandydatów zaprosimy na rozmowę, w której udział weźmie Team Leader działu Client Service. Kolejnym, ostatecznym krokiem jest rozmowa z COO adcookie, na podstawie której wybrana zostanie osoba do zespołu Client Service.