Jesteśmy ambitną agencją marketingowo-softwarową w trakcie dynamicznego rozwoju i szukamy osoby do działań Paid Media - Performance.
Przez ostatni czas mocno rozwijaliśmy się w obszarze tworzenia strategii i contentu, ale nasi klienci wymagają też mocnego podejścia z obszaru performance marketingu.
Naszą dewizą jest „Tam, gdzie wiele firm wykonuje zadania, my rozwiązujemy problemy” co za tym idzie - szukamy kogoś, kto chce wnieść coś do świata i pomoże rozwinąć się zespołowi i klientom.
Jeśli chcesz się rozwijać i do czegoś dojść - to jesteś idealnym kandydatem, a jeśli chcesz systemu korpo i zniknąć w tłumie - to nie u nas :).
Ten medal ma dwie strony, doceniamy i szanujemy każdą osobę z zespołu, dajemy pełne wsparcie i zaufanie. Działamy jako zespół.
Idealny i wymagany skillset:
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - samodzielna konfiguracja i optymalizacja złożonych kampanii w sieci Google lub Meta,
- Swoboda w praca w ekosystemie Meta oraz Google,
- Umiejętność konfiguracji analityki oraz integracji ekosystemu reklamowego Google, Facebook i LinkedIn ze sklepami i stronami internetowymi,
- Kreatywność oraz chęć poszukiwania niestandardowych rozwiązań w obszarze AI,
- Bardzo dobra znajomość Social Media wraz z wiedzą odnośnie tworzenia treści (jakie materiały, w jakim celu by osiągać efekty),
- Samodzielność, doskonała organizacja pracy, terminowość,
- Język angielski na poziomie B2 - mowa i pismo,
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu dużych kampanii Meta Ads, Google Ads - lub duże ambicje,
- Znajomość Ads Scripts może się przydać,
- Doświadczenie w branży IT oraz e-commerce,
- Znajomość w Scrum (Chociaż i tak nauczymy),
- Chęć do pracy :)
Czym będziesz się zajmować?
- Planowanie działań oraz ustalanie KPI dla kampanii sprzedażowych i świadomościowych dla kampanii w systemie Meta, oraz Google,
- Prowadzenie i bieżącą optymalizacja oraz raportowanie działań,
- Realizacja celów sprzedażowych kampanii na podstawie postawionych celów,
- Współtworzenie ofert SEM — ścisła współpraca z działem sprzedaży,
- Pomoc w tworzeniu prezentacji do działań handlowych z zakresu kampanii Google oraz Meta,
- Komunikacja z klientami,
- Wsparcie zespołu SEM poprzez organizację szkoleń wewnętrznych — mentor ship,
- Współpraca działem contentu oraz accountem,
Co zapewniamy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności lub możliwość pracy kontraktowej (aplikuj, może nie dołączysz do zespołu, a i tak dostaniesz fajny kontrakt),
- Po okresie współpracy dodatkowe premie za efekty,
- Możliwość pracy przy ciekawych i różnorodnych projektach - nudy nie ma,
- Pracę w dobrej atmosferze, w przyjaznym i normalnym zespole, jeszcze się rozwijamy, nie ma tu korpo systemów - ale wiemy, jak pracować w SCRUMie oraz delegować obowiązki, pracować efektywnie i efektownie,
- Szczerość i otwartość na pomysły,
- Pracę w pełni zdalną lub możliwość pracy hybrydowej z biura w Szczecinie,
- Dostęp do platform szkoleniowych i dość zaawansowanych szkoleń, które pomoże podnieść Ci wiedzę i umiejętności z różnych zakresów,
- Wiedzę i doświadczenie osób, od marketingu (przez ludzi zajmujących się zadaniami kreatywnymi po wiedzę z zakresu software i web designu),
- Zero mydlenia oczu, jak coś jest nie tak to nikt nie będzie trzymał Cię w niepewności,
Proces rekrutacji wygląda następująco:
- Zbieramy odpowiednią ilość zgłoszeń i odzywamy się do osób, których CV wraz z wynikami przekonało nas najbardziej,
- Wysyłamy ankietę odnośnie stanowiska pracy oraz oczekiwań,
- Na podstawie ankiet wybieramy osoby, które najbardziej nam pasują i wysyłamy zadanie rekrutacyjne lub zapraszamy na rozmowę odnośnie pracy,
- Po rozpatrzeniu zadania kontaktujemy się, żeby poznać osoby wybrane, na luźnej rozmowie zadamy kilka pytań żeby sprawdzić, czy uda się złapać wspólny wibe, otrzymasz też warunki współpracy,
- Dzień próbny,
- Następnie on-boarding i lecimy ;) - wygląda na skomplikowany proces, a w tak finalnie to dość proste.
Prosimy o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. (Dz.U.nr 133, poz.883)”