współtworzenie i koordynacja akcji marketingowych w sklepach internetowych
analiza i raportowanie realizacji bieżących działań marketingowych
zarządzanie projektami: planowanie, koordynacja oraz monitorowanie działań marketingowych od etapu koncepcji aż po realizację, w celu zapewnienia zgodności z celami, budżetem i harmonogramem.
śledzenie i raportowanie komunikacji i działań konkurencji
kreowanie i egzekucja zintegrowanego planu wsparcia sprzedaży oraz aktywacji konsumenckich
współpraca z grafikami, w tym opracowywanie koncepcji materiałów graficznych i landing page’y,
planowanie scenariusza, organizacja i nadzorowanie sesji zdjęciowych
nadzorowanie i koordynacja działań agencji marketingowych w zakresie Social Media
współpraca z influencerami
zaplanowanie i realizacja marketingu wizerunkowego marek własnych
rozwijanie kanałów takich jak Tik Tok, Pinterest, Linkedin i publikowanie na nich treści
publikacja postów w Social Media
Nasze wymagania
Min 2-letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze marketingu (w szczególności marketingu internetowego)
dobra organizacja własnej pracy, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
umiejętność analizowania działań konkurencji i monitowanie rynku, w tym trendów i potrzeb klienta
duże umiejętności interpersonalne i wysoką kulturę osobistą
kreatywność i chęć odkrywania niestandardowych rozwiązań
mile widziana znajomość Google Analytics, narzędzi marketing automation
stała potrzeba rozwoju z zakresu e-commerce i marketingu - umiejętności wspierania zespołu w realizacji wyznaczonych zadań