Chcesz się rozwijać w najdłużej działającej na rynku agencji influencer marketingu? Pracować z dużymi rozpoznawalnymi markami, ale bez korpo-bullshitu i na partnerskich zasadach? Jeśli tak, czytaj dalej!
💎 Bardzo dobrze czujesz się w riserczu i analizowaniu znalezionych źródeł danych, a przy tym świat social mediów nie jest Ci obcy
💎 Jesteś w stanie bez problemu wymienić twórców z kategorii tak różnych, jak Fashion, Food, Travel, czy Lifestyle
💎 Orientujesz się, co się dzieje w branży: jakie dramy są na tapecie, kto z kim zerwał i czy to nie prank. Wiesz, kto teraz ma hype, a czyje 5 minut minęło
💎 Potrafisz łączyć świat klienta i influencera
💎 Wiesz, że na sukces kampanii pracuje cały zespół, ale za swoje zadania bierzesz odpowiedzialność i jesteś samodzielny
⭐ Masz możliwość rozwijać się w obszarze, który Cię interesuje
⭐ Zapewniamy inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły
⭐ Dynamicznie się rozwijamy - pod kątem portfolio, zespołu, a także bycia jeszcze lepszym miejscem pracy
⭐ DDOB jest niezależnym podmiotem - dzięki temu wychodzimy od realnych potrzeb klienta i robimy naszą robotę zgodnie ze sztuką
⭐ Znajdziesz tutaj zespół praktyków i ekspertów w dziedzinie digital i influencer marketingu, dla których teamwork jest niezwykle ważny
⭐ W naszym podejściu do pracy dajemy dużą autonomię w działaniu i zaufanie
⭐ W ramach benefitów oferujemy opiekę medyczną i kartę Multisport
⭐ Pracujemy w elastycznym modelu hybrydowym - widzimy wartość w spotykaniu się w biurze, ale każdy sam decyduje o tym gdzie danego dnia pracuje
⭐ Naprawdę dobra kawa speciality ☕
📌 Tworzenie strategii dla klienta na podstawie wyszukanych danych i przeprowadzonych analiz, przygotowanie prezentacji oraz prezentowanie oferty przed klientami
📌 Wszelkiego rodzaju analizy na potrzeby przygotowania wyprowadzenia strategicznego (grup docelowych, konkurencji, sytuacji zastanej klienta, influencerów, analizy kampanii z rynku oraz tych, które realizowała agencja, i wyciąganie wniosków)
📌 Przygotowanie kosztorysów
✅ Umiesz znaleźć badania adekwatne do projektu (z rynku polskiego ale i zagraniczne)
✅ Masz minimum dwa lata doświadczenia w influencer marketingu
✅ Bardzo dobrze znasz twórców działających w social media (Instagram, TikTok, YouTube) i aktywnie aktualizujesz wiedzę o nich
✅ Śledzisz trendy i jesteś na bieżąco z tym co się dzieje na tiktoku i instagramie
✅ Lubisz influencerów, masz swoich ulubionych twórców, interesujesz się tym światem także od strony plotek, ploteczek
✅ Znasz i korzystasz z narzędzi do analityki influencerów
✅ Umiesz rozpoznać i zdefiniować potrzeby klienta oraz przełożyć je na strategię
✅ Tworzysz estetyczne prezentacje ofertowe w PowerPoint
✅ Znasz i wykorzystujesz Excela na potrzeby tworzenia kosztorysów i przejrzystych wykresów
✅ Twoja postawa to proaktywność, skrupulatność i wytrwałość, otwarta komunikacja oraz chęć rozwoju
✅ Dobrze organizujesz swoją pracę
✅ Znasz angielski na poziomie pozwalającym odczytywanie badań
✅ Wyróżniasz się wysoką etyką pracy
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP