Odczuwasz wewnętrzny dyskomfort, gdy słuchasz handlowców-wciskaczy, którzy - zamiast rozwiązać problem klienta - wykorzystują oklepane metody, aby sprzedać i zapomnieć?
Mimo lat spędzonych w handlu czujesz głód wiedzy, dlatego chcesz podjąć rękawicę i sprawdzić, czy potrafisz sprzedawać drogo, nie negocjować ceny i robić naprawdę duże deale B2B w oparciu o wartość wypracowaną u klienta?
Zarówno rozmowy telefoniczne z leadami, z klientami z bazy oraz na zimno dają Ci fun i idą nadzwyczaj gładko, ale zdajesz sobie sprawę, że prawdziwej satysfakcji i strzału dopaminowego doświadczysz wyłącznie w B2B, dealując z przedsiębiorcami-hustlerami?
Słuchanie podcastów o sukcesach znanych marek oraz oglądanie wywiadów z przedsiębiorcami, którzy za tymi markami stoją działa na Ciebie elektryzująco, dlatego dusisz się w obecnej firmie, klepiąc calle i wciskając roszczeniowym klientom B2C lub firmom “Januszpol”?
Zadowolenie w sprzedaży daje Ci nie tylko moment domknięcia, ale cały, wartościowy proces, który do niego prowadzi i który po nim następuje, dlatego przebierasz nogami, gdy słyszysz hasła: empatia, budowanie wartości, retencja, dowożenie, szczerość, autentyczność, pokora, z tym, że niestety nie słyszysz tych haseł w obecnym miejscu pracy i szukasz zmiany?
Spontan jest fajny, ale wiesz już, że w sprzedaży mądrzej jest planować niż reagować, dlatego swoją systematyczność i umiejętności organizacyjne wolisz wnieść na wyższy level, wykorzystując do tego CRM, sztuczną inteligencję i inne narzędzia automatyzujące domykanie deali, pracując przy tym w oparciu o sprawdzony proces handlowy?
Być może uważasz, że AI to przyszłość i niepokoi Cię to, że nie możesz rozwijać swoich umiejętności sprzedażowych przy użyciu sztucznej inteligencji?
A może nie chcesz dłużej marnować swojego czasu i energii na: obsługę, utrzymanie klienta, reklamacje, gaszenie pożarów, retrospekcje współprac i wiele innych obowiązków niezwiązanych z Twoim stanowiskiem, ponieważ to, co Cię interesuje to rozwój w sprzedaży i dowożenie wyników?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy empatycznego i usystematyzowanego New Business Managera 🔥
Empatycznego, ponieważ sprzedajemy wartościową produkt (usługę), na który mamy ograniczone sloty, więc sztuką nie jest sprzedać, ale dobrać do współpracy takich klientów, z którymi będziemy osiągać wielkie rzeczy.
Usystematyzowanego, ponieważ będziesz pełnić rolę wsparcia w sprzedaży i pracować w duecie z innym doświadczonym handlowcem, Krystianem (CEO ROXART), który poprowadzi spotkania sprzedażowe, a Tobie w roli przypadną zadania związane z planowaniem, organizacją, współtworzeniem taktyki sprzedażowej oraz finalizowaniem deali.
O Krystianie możesz dowiedzieć się nieco więcej na przykład w tych materiałach:
https://www.youtube.com/watch?v=9GX901LTMcM
https://www.youtube.com/watch?v=BAj4aO0WP2U
W wielkim skrócie o produkcie: tworzymy plany marketingowe dla naszych klientów, a następnie projektowo dowozimy ich realizację. Fokusujemy się na uzyskaniu wysokiego ROI, dzięki czemu klienci są ze współprac zadowoleni, a my utrzymujemy wysoką retencję.
Dla Ciebie oznacza to, że Twoja praca nie pójdzie na marne, nawiązywanie nowych współprac będzie mieć sens i poniesie za sobą realną wartość dodaną. Ty niczego nie będziesz obiecywać ani wymyślać - jedynie wprowadzisz klientów do współpracy, a plan działań i realizacja będą po stronie doświadczonego w boju teamu kreatywnego.
W trakcie tej przygody poznasz od zaplecza firmy z branż, o których istnieniu wielu Twoich znajomych nawet nie zdaje sobie sprawy. Wielokrotnie doświadczysz, na czym polega budowanie prawdziwych relacji z klientami - wypracujesz trwałe kontakty w oparciu o wyniki, a nie płytkie relacje bazujące na “technikach sprzedażowych”.
Im lepszą robotę będziesz robić, tym Twoja praca będzie łatwiejsza, ponieważ klienci docenią Twój wkład w wprowadzenie ich do współpracy i chętnie polecą Cię swoim znajomym.
Poza poleceniami, będziesz pracować w oparciu o regularnie pozyskiwane leady z kampanii (oraz feedbackować je) oraz na kontaktach z CRM (do aktywizacji), więc o zasoby niezbędne do robienia wyniku nie musisz się martwić.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ będziesz zajmować się: klasyfikacją, zarządzaniem kalendarzem + CRM, organizowaniem, planowaniem oraz przygotowaniem do spotkań, tajemniczym klientem, wsparciem na spotkaniach, współtworzeniem taktyki sprzedażowej, domykaniem deali.
Od dosprzedaży, obsługi klienta, reklamacji, retrospekcji, itp mamy w firmie inne stanowiska.
Innymi słowy: nie staniesz się “One Man Army” i nie będziesz zajmować się zadaniami, na których team handlowy nie zarabia.
Co ważne, sprzedawać klientom będziesz prawie zawsze za pomocą wideorozmów i dopinki telefonicznej, bez wychodzenia z biura i straty czasu na dojazdy.
P$.
Być może zainteresuje Cię informacja, że tak zrównoważony duet sprzedażowy (New Business Manager + CEO) uzyskuje regularnie skuteczność zamykania deali na poziomie 80%+.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Na czym nam zależy:
Etapy rekrutacji:
Wynagrodzenie: Podstawa 6000 zł - 8500 zł + Prowizja (uzależniona od wyniku)
Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B lub UZ
Rzeszów 📍
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
B2B
Umowa zlecenia
Sprawdź podobne oferty pracy