Liczymy na Twoje wsparcie w zakresie:
- planowania i prowadzenia komunikacji marek własnych
- tworzenia materiałów na kanały social media (teksty, grafiki, zdjęcia, filmy): FB, Instagram, LinkedIn, Youtube
- analizy trendów rynkowych
- organizacji wydarzeń promocyjnych, eventów, konferencji
- generowania ruchu na stronie poprzez skuteczne strategie reklamowe, które obejmują zarówno kampanie płatne, jak i organiczne
- monitorowania wyników i optymalizacji działań marketingowych
- współpracy z działami produktowymi oraz z agencjami zewnętrznymi.
Łatwiej będzie Ci zacząć jeśli:
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny
- jesteś kreatywny/a oraz otwarty/a na nowe zadania
- obsługujesz programy graficzne jak Canva, ADOB Ilustrator lub Corel
- jesteś proaktywny/a, nastawiony/a na rozwiązywanie problemów/zadań wspólnie z zespołem oraz umiesz dzielić się wiedzą
- znasz narzędzia takie jak TYPO3, Google (Ads, Tag Manager, Analytics 4, Merchant Center) oraz Meta Ads, * to dodatkowy plus.
Dołącz do naszego zespołu i przygotuj się na:
- pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- interesujące warunki finansowe wraz benefitami pracowniczymi
- możliwość rozwoju zawodowego opartego na solidnych fundamentach
- specjalistyczne szkolenia podnoszące wartość pracownika
- profesjonalne narzędzia do wykonywania pracy
- wsparcie w procesie wdrożenia i adaptacji na stanowisku pracy
- możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
- rodzaj umowy do wyboru: UOP, B2B lub zlecenie.