analiza rynku i konkurencji, identyfikacja grupy docelowej, optymalizacja komunikacji z klientami i procesów sprzedażowych;
monitorowanie analityki internetowej, a w szczególności dotyczące ruchu na stronie, zachowań i preferencji użytkowników;
opracowywanie strategii SEO i SEM;
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych, współpraca z zespołem odpowiadającym za techniczne kwestie;
analiza trendów w e-commerce;
projektowanie i wdrażanie działań marketingowych;
nadzorowanie działań prowadzonych w mediach społecznościowych;
koordynacja działań wszystkich specjalistów tworzących zespół e-commerce;
nadzorowanie budżetu;
rozwijanie zespołu e-commerce, m.in. przyjmowanie i szkolenie nowych pracowników.
Nasze wymagania
Minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze digital marketingu i e-commerce
Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel
Znajomości narzędzi: Google Adwords, Google Analytics, FB Ads, GTM
Dużej samodzielności w działaniu, inicjatywy i kreatywności
Nastawienia na poszukiwanie nowych rozwiązań
Doświadczenia w redagowaniu treści marketingowych i SEO
Znajomości systemów CMS stron internetowych
Umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji
Zdolności do zarządzania projektami łączącymi marketing z pozostałymi działaniami firmy
Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych, komunikacyjnych oraz organizacyjnych
To oferujemy
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie;
pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania zespole;
wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, doświadczenia i zaangażowania;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
pracę w międzynarodowym środowisku, gdzie nauczysz się jeszcze więcej i poznasz zachowania konsumenckie na całym świecie.