ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy prawie 600 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Twój zakres obowiązków
- Planowanie kampanii reklamowych;
- Prowadzenie działań w kanałach dotarcia takich jak: direct, afiliacja, video, e-mail marketing oraz innych;
- Przygotowanie strategii mediowych;
- Stały monitoring prowadzonych działań;
- Kontakt i negocjacje z wydawcami oraz partnerami;
- Tworzenie raportów oraz cyklicznych podsumowań;
- Monitorowanie trendów w branży internetowej.
Nasze wymagania
- Masz minimum 2 lata doświadczenia (preferowana praca w segmencie E-commerce);
- Rozumiesz lejek sprzedażowy;
- Znasz różne kanały komunikacji online i wiesz co mogą nam dać;
- Potrafisz tworzyć media plany;
- Znasz podstawowe definicje elementarza mediowego (FF, ROS, CPC, ROAS itp.);
- Jesteś analitycznym umysłem;
- Umiesz wyciągać wnioski;
- Dbasz o szczegóły.
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę;
-
Praca hybrydowa - po okresie wdrożenia;
- Możliwość rozwoju w branży E-commerce;
- Możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów;
- Masę wyzwań i pracę w młodym, zgranym zespole;
- Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin;
- Kartę Multisport;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- 📍 Lokalizacja: Warszawa, Zawodzie 22