Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Twój zakres obowiązków:
- Opieka nad powierzonym projektem w okresie gwarancji,
- Obsługa zgłoszonych wad i usterek,
- Kontraktowanie i koordynowanie pracy podwykonawców,
- Udział w odbiorze wykonanych prac,
- Zarządzanie procesem komunikacji (spotkania z klientem, prowadzenie uzgodnień i korespondencji),
- Współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne – Elektrotechnika, Energetyka, Teletechnika,
- Umiejętność analizowania dokumentacji technicznej,
- Doświadczenie związane z pracą w oparciu o zapisy umów,
- Bardzo dobra znajomość programu Excel,
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji biznesowych,
- Uprawnienia SEP G1 (E+D) lub gotowość do ich uzyskania,
- Gotowość do krótkich podróży służbowych,
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2,
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
- Doświadczenie przy usuwaniu wad i usterek,
- Uprawnienia budowlane.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę MultiSport Plus,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Seduo,
- Dofinansowanie do kursów językowych,
- Przyjazną atmosferę, owocowe poniedziałki i nowe biuro,
- Jeden krótszy dzień pracy pracy, w piątki pracujemy do 15:00!