Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista Google Ads + Meta (Fb) Ads
Marketing
Alfa Rank Michał Pukło

Specjalista Google Ads + Meta (Fb) Ads

Alfa Rank Michał Pukło
Kraków
6 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Google Ads
Google Analytics
Tag manager
kampanie reklamowe
PPC
SEM
Facebook Ads
Meta Ads
Mile widziane
tiktok ads
LinkedIn Ads
Bing Ads
Looker Studio
Skrypty Google Ads
Opis stanowiska

Jesteś otwarty/a na nowe wyzwania? W AlfaRank poszukujemy aktualnie specjalisty Google Ads + Meta (Facebook) Ads! Umiesz i lubisz to robić? Napisz do nas!


Kim jesteśmy? Co robimy? AlfaRank to następujące obszary:

Pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, E-marketing, Tworzenie stron www, Growth Hacking. Największą satysfakcję daje nam obserwowanie progresu stron i sklepów internetowych, które mamy pod swoimi skrzydłami. Naszymi Klientami są zarówno lokalne firmy, jak też duże ecommercy znane ogólnopolsko. W AlfaRank lubimy się uczyć i stawiamy na nieustanny wzrost umiejętności całego zespołu.


Twoje zadania:

  • planowanie strategii Google Ads + Meta Ads
  • tworzenie i optymalizowanie kampanii Google Ads + Meta Ads
  • wprowadzanie innowacji i testowanie nowych rozwiązań w Google Ads + Meta Ads
  • analiza efektywności kampanii
  • raportowanie wyników kampanii
  • obsługa kampanii dla klientów z różnych branż (lokalne firmy usługowe, jak też sklepy internetowe)
  • pogłębianie wiedzy


Nasze wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w Google Ads + Meta Ads
  • samodzielność w prowadzeniu kampanii Google Ads + Meta Ads
  • doskonała znajomość narzędzi Google Ads + Meta Ads
  • znajomość strategii i technik kampanii reklamowych oraz ich optymalizacji
  • praktyczna znajomość Google Analytics 4
  • znajomość Google Merchant Center
  • znajomość Google Tag Managera
  • doskonała znajomość Edytora Google Ads
  • umiejętność analizy danych i raportowania wyników
  • doskonała organizacja pracy
  • umiejętność profesjonalnej obsługi Klientów
  • dbałość o szczegóły
  • kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


Mile widziane:

  • doświadczenie/umiejętność prowadzenia kampanii TikTok Ads, Linkedin Ads, Bing Ads
  • doświadczenie ze skryptami Google Ads
  • doświadczenie z Looker Studio
  • doświadczenie z narzędziami analitycznymi innymi niż GA4


Co oferujemy?

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia (dla B2B 6000-8500 zł netto, dla pozostałych typów umów wynagrodzenie do ustalenia)
  • elastyczne godziny pracy stacjonarnej (jeżeli jesteś z Krakowa) - do wyboru pomiędzy 7.00 a 16.30 oraz indywidualnie ustalane przy pracy hybrydowej
  • zgrany zespół, swobodna i przyjazna atmosfera w pracy
  • szkolenia i konsultacje z Trenerem Google Ads / byłym pracownikiem Google / innymi Ekspertami w ramach wymiany doświadczeń reklamy PPC
  • dużo wartościowego feedbacku względem wykonywanych przez Ciebie zadań
  • uczestnictwo w firmowych wyjściach, imprezach, wydarzeniach
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wstępnym
  • dowolny typ umowy UZ/UoP/Dzieło/B2B (do ustalenia)
  • pełny etat, ale rozważymy także współpracę w mniejszym zakresie
  • praca przy projektach dla klientów z różnych branż
  • praca w stabilnej firmie z 10-letnim stażem/historią
  • praca w małym zespole z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami


Lubimy w #AlfaTeam pracować, mając możliwość spotykania się na żywo, podejmowania wspólnie decyzji po burzy mózgów. Najbardziej szukamy osób mieszkających w Krakowie lub jego okolicach. Jesteśmy otwarci na relokację kandydatki/kandydata do Krakowa. Jednocześnie po wdrożeniu pracujemy hybrydowo 2-3 dni w biurze, 2-3 dni zdalnie.


Jeżeli szukasz mniejszego wymiaru pracy niż pełny etat - także wyślij nam swoje CV z odpowiednią adnotacją.


Jak przebiega rekrutacja?

Wyślij nam CV jeżeli czujesz, że ta praca jest dla Ciebie. Jeżeli masz wątpliwości - pamiętaj, że zawsze warto je rozwiać poprzez rozmowę z nami.

Każde CV przeglądamy, nie na każde dajemy radę odpisać. Kontaktujemy się zazwyczaj do 1 tygodnia od wysłania CV, rzadko może to potrwać dłużej.


W kolejnych etapach rekrutacji będziemy rozmawiać o Twoim CV i dotychczasowych doświadczeniach, być może damy Ci do wykonania proste zadanie i przeprowadzimy niezobowiązującą rozmowę na wygodnych pufach w luźnej atmosferze.


Przesyłając aplikację, możesz pochwalić się, jakie masz osiągnięcia w dziedzinie prowadzenia kampanii Google Ads / Meta Ads. CV oraz swoje portfolio (jeśli takie posiadasz) wyślij przez portal RocketJobs.

6 000 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty