Jesteś otwarty/a na nowe wyzwania? W AlfaRank poszukujemy aktualnie specjalisty Google Ads + Meta (Facebook) Ads! Umiesz i lubisz to robić? Napisz do nas!
Kim jesteśmy? Co robimy? AlfaRank to następujące obszary:
Pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, E-marketing, Tworzenie stron www, Growth Hacking. Największą satysfakcję daje nam obserwowanie progresu stron i sklepów internetowych, które mamy pod swoimi skrzydłami. Naszymi Klientami są zarówno lokalne firmy, jak też duże ecommercy znane ogólnopolsko. W AlfaRank lubimy się uczyć i stawiamy na nieustanny wzrost umiejętności całego zespołu.
Twoje zadania:
- planowanie strategii Google Ads + Meta Ads
- tworzenie i optymalizowanie kampanii Google Ads + Meta Ads
- wprowadzanie innowacji i testowanie nowych rozwiązań w Google Ads + Meta Ads
- analiza efektywności kampanii
- raportowanie wyników kampanii
- obsługa kampanii dla klientów z różnych branż (lokalne firmy usługowe, jak też sklepy internetowe)
- pogłębianie wiedzy
Nasze wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w Google Ads + Meta Ads
- samodzielność w prowadzeniu kampanii Google Ads + Meta Ads
- doskonała znajomość narzędzi Google Ads + Meta Ads
- znajomość strategii i technik kampanii reklamowych oraz ich optymalizacji
- praktyczna znajomość Google Analytics 4
- znajomość Google Merchant Center
- znajomość Google Tag Managera
- doskonała znajomość Edytora Google Ads
- umiejętność analizy danych i raportowania wyników
- doskonała organizacja pracy
- umiejętność profesjonalnej obsługi Klientów
- dbałość o szczegóły
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- doświadczenie/umiejętność prowadzenia kampanii TikTok Ads, Linkedin Ads, Bing Ads
- doświadczenie ze skryptami Google Ads
- doświadczenie z Looker Studio
- doświadczenie z narzędziami analitycznymi innymi niż GA4
Co oferujemy?
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia (dla B2B 6000-8500 zł netto, dla pozostałych typów umów wynagrodzenie do ustalenia)
- elastyczne godziny pracy stacjonarnej (jeżeli jesteś z Krakowa) - do wyboru pomiędzy 7.00 a 16.30 oraz indywidualnie ustalane przy pracy hybrydowej
- zgrany zespół, swobodna i przyjazna atmosfera w pracy
- szkolenia i konsultacje z Trenerem Google Ads / byłym pracownikiem Google / innymi Ekspertami w ramach wymiany doświadczeń reklamy PPC
- dużo wartościowego feedbacku względem wykonywanych przez Ciebie zadań
- uczestnictwo w firmowych wyjściach, imprezach, wydarzeniach
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wstępnym
- dowolny typ umowy UZ/UoP/Dzieło/B2B (do ustalenia)
- pełny etat, ale rozważymy także współpracę w mniejszym zakresie
- praca przy projektach dla klientów z różnych branż
- praca w stabilnej firmie z 10-letnim stażem/historią
- praca w małym zespole z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami
Lubimy w #AlfaTeam pracować, mając możliwość spotykania się na żywo, podejmowania wspólnie decyzji po burzy mózgów. Najbardziej szukamy osób mieszkających w Krakowie lub jego okolicach. Jesteśmy otwarci na relokację kandydatki/kandydata do Krakowa. Jednocześnie po wdrożeniu pracujemy hybrydowo 2-3 dni w biurze, 2-3 dni zdalnie.
Jeżeli szukasz mniejszego wymiaru pracy niż pełny etat - także wyślij nam swoje CV z odpowiednią adnotacją.
Jak przebiega rekrutacja?
Wyślij nam CV jeżeli czujesz, że ta praca jest dla Ciebie. Jeżeli masz wątpliwości - pamiętaj, że zawsze warto je rozwiać poprzez rozmowę z nami.
Każde CV przeglądamy, nie na każde dajemy radę odpisać. Kontaktujemy się zazwyczaj do 1 tygodnia od wysłania CV, rzadko może to potrwać dłużej.
W kolejnych etapach rekrutacji będziemy rozmawiać o Twoim CV i dotychczasowych doświadczeniach, być może damy Ci do wykonania proste zadanie i przeprowadzimy niezobowiązującą rozmowę na wygodnych pufach w luźnej atmosferze.
Przesyłając aplikację, możesz pochwalić się, jakie masz osiągnięcia w dziedzinie prowadzenia kampanii Google Ads / Meta Ads. CV oraz swoje portfolio (jeśli takie posiadasz) wyślij przez portal RocketJobs.