Kancelaria brokerska Alfa Strategy Sp. z o.o., licencjonowany broker ubezpieczeniowy, specjalizujący się w ubezpieczeniach korporacyjnych poszukuje osoby do administracyjnego wsparcia biura. Więcej informacji o naszej kancelarii znajdziesz na naszej strony internetowej www.alfastrategy.pl.
📌obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
📌aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
📌kontakt z Klientem (telefoniczny, e-mailowy),
📌dbanie o wizerunek biura.
✅studentka studiów zaocznych o profilu: ekonomia/finanse/zarządzanie/prawo/administracja,
✅język ojczysty polski + obywatelstwo polskie,
✅dyspozycyjność w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku – praca na pełny etat,
✅biegła znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
✅terminowość, zaangażowanie i rzetelność w zakresie powierzonych obowiązków,
✅wysoki poziom kultury osobistej,
✅samodzielność,
✅dobra organizacja pracy własnej oraz pracy biura,
✅doświadczenie w pracy biurowej,
✅wiedza z zakresu ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem.
👉stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
👉zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,
👉możliwość rozwoju zawodowego,
👉udział w szkoleniach wewnętrznych,
👉spokojną, miłą atmosferę w pracy,
👉pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku,
👉dogodną lokalizację biura.
Po okresie próbnym również dodatkowe benefity:
📎ubezpieczenie na życie
📎ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników
📎20 dni płatnego urlopu do wykorzystania w ciągu roku
CV prosimy przesyłać w aplikacji bądź na adres mailowy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się w wybranymi osobami.
Rekomendowane oferty