O Agencji:
Aliganza Agency to doświadczona agencja komunikacji, działającą w szeroko pojętym obszarze lifestyle’u. Nowatorskie i kompleksowe podejście do marketingu oraz doskonała znajomość rynku pozwala nam już wielu lat pozostawać liderem w swojej kategorii.
Nasi klienci to marki z obszarów: moda, uroda, lifestyle.
Jesteśmy zespołem ludzi, dla których ważne są takie wartości jak: rozwój, współpraca, konsekwentne dążenie do celu, otwarta komunikacja, twórcza atmosfera. Umiemy ciężko pracować, ale wiemy też, że czas spędzany w pracy musi przynosić satysfakcję i tworzymy warunki, w których członkowie naszego zespołu czują się komfortowo.
Stanowisko: Influencer Marketing Manager
Osoba na stanowisku Influencer Marketing Manager będzie:
· odpowiadać za strategiczne idee kreatywne oraz koncepcje działań niestandardowych, w odniesieniu do komunikacji marketingowo-prowej Klientów ze szczególnym uwzględnieniem Influencer Marketingu.
· realizować działania new business i business development agencji oraz wspierać team w bieżącej pracy dla Klientów.
· bardzo blisko pracować z zarządem oraz headami działów, a także będzie miała realny wpływ na rozwój firmy
Zadania
- Współtworzenie strategii komunikacji dla Klientów Agencji
- Planowanie, opracowywanie, koordynowanie i nadzorowanie wszystkich prac wewnątrz agencji oraz ewentualnych podwykonawców, związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii komunikacji Klienta ze szczególnym uwzględnieniem strategii influencerskich
- Opracowywanie koncepcji kreatywnych
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji strategicznych
- Nawiązywanie i koordynacja współpracy z Social Opinion Leaders (Influencerzy, KOL’s, celebryci)
- Opracowywanie budżetu prowadzonych projektów, oraz nadzór nad ich aspektami prawnymi
- Monitoring i analiza rynku, konkurencji i trendów w zakresie działań marketingowych w Polsce i na świecie oraz rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
- Zarządzanie zespołem działu
- Współpraca z Klientem, consulting dla Klientów agencji
- Raportowanie
Nasze wymagania
- Min 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji i/lub po stronie klienta na stanowisku związanym z influencer marketingiem
- Bardzo duża samodzielność w działaniu, proaktywna postawa
- Zorientowanie na myślenie strategiczne, zdolności analityczne
- Kreatywność
- Gotowość do podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności biznesowej za podległy obszar
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność działania pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność inspirowania współpracowników - naturalne zdolności przywódcze (umiejętność wprowadzania twórczej atmosfery pracy)
- Umiejętność zarządzania budżetem
- Umiejętność określania KPI kampanii i oceny jej efektywności (w tym znajomość narzędzi do monitorowania efektywności kampanii influencerskich)
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość mechanizmów i trendów rynkowych, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów (instagram, youtube, tiktok, fb)
- Zainteresowanie szeroko pojętym lifestylem i show-biznesem.
Oferujemy
- Pracę w innowacyjnej organizacji, prowadzonej przez partnersko funkcjonujący zespół
- Dużą autonomię w działaniu i podejmowaniu decyzji
- Możliwość realizacji własnych pomysłów przyczyniających się do rozwoju firmy
- Przyjazną, sprzyjającą wszechstronnemu rozwojowi i niekorporacyjną atmosferę pracy
- Pracę w klimatycznym biurze w samym centrum Warszawy oraz możliwość pracy zdalnej