Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- telefonicznej sprzedaży produktów bankowych klientom Alior Banku,
- nawiązywaniu, budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami,
- prowadzeniu dokumentacji kredytowej klienta,
- finalizowaniu wniosków złożonych przez klienta.
Jeśli jesteś osobą, która:
- jest komunikatywna, otwarta oraz zaangażowana,
- lubi kontakt z ludźmi i nie boi się rozmawiać,
- pomaga innym i przynosi jej to satysfakcję,
- dostrzega i reaguje na potrzeby klientów,
- posiada min. wykształcenie średnie,
- posiada doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniej lub telefonicznej (mile widziane).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca od poniedziałku do piątku (praca w sobotę dla chętnych),
- praca stacjonarna w naszym biurze w Warszawie, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- pracę w trybie zmianowym (od 8 do 20),
- indywidualny system premiowy bez górnego limitu,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),
- obniżone plany sprzedażowe w pierwszych miesiącach pracy,
- profesjonalne wdrożenie, które pozwoli Ci rozpocząć samodzielną pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości,
- różnorodne konkursy wewnętrzne,
- otwartą i jasną ścieżkę rozwoju w strukturach banku,
- świetny zespół ale o tym przekonasz się dołączając do nas
- możliwość awansu wewnętrznego.