Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- aktywne pozyskiwanie i obsługa przedsiębiorstw segmentu Small (5-20 mln obrotu rocznie),
- realizacja zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentu,
- skuteczna sprzedaży produktów bankowych dla klientów własnego portfela (x-sell),
- sporządzanie aplikacji kredytowych i ich procesowanie w systemach bankowych,
- koordynowanie bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Banku,
- współpraca z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka,
- dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
Jeśli jesteś osobą, która posiada:
- minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych,
- wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne),
- bardzo dobra znajomość zagadnień analizy finansowej przedsiębiorstw,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność diagnozowania, uświadamiania potrzeb i negocjacji),
- swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
- zrozumienie swoich klientów i umiejętność dostosowywania oferty do ich oczekiwań,
- nastawienie na realizację celów oraz pracę zespołową,
- motywacja do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów,
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji,
- profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).