Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze - agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat; z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise - specjalizującej się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Chcesz współtworzyć komunikację dla jednej z największych marek rozrywkowych, wykorzystując swoje doświadczenie w social media marketingu? Masz ochotę zanurzyć się w świecie kreatywnych pomysłów i brać udział w najbardziej ekscytujących projektach? Jeśli tak, być może to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy! 🎉
Kogo szukamy?
- Osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami social media lub digital, najlepiej z branży rozrywkowej
- Pasjonata komunikacji w social mediach, który zna najnowsze trendy i potrafi je wykorzystać w pracy
- Osoby z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, która potrafi współpracować z zespołem i angażować innych we wspólne działania
- Specjalisty, który rozumie analitykę marketingową i potrafi na jej podstawie optymalizować treści oraz podejmować decyzje strategiczne
- Kogoś, kto nie boi się otwartych dyskusji z klientem i potrafi prowadzić rozmowy na temat projektu
- Osoby otwartej na zmiany i dobrze radzącej sobie w dynamicznym środowisku agencyjnym
- Komunikatywnego profesjonalisty, który sprawnie posługuje się językiem polskim i angielskim, zarówno w piśmie, jak i mowie.
Co będziesz robić?
- Tworzyć i wdrażać strategie treści w kampaniach marketingowych na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok)
- Wykorzystywać analizy i dane wewnętrzne, aby wprowadzać wnioski do lokalnej strategii i odkrywać nowe możliwości
- Zarządzać zespołem kreatywnym w codziennej komunikacji i podczas realizacji kampanii
- Przygotowywać raporty z bieżących działań, kampanii i projektów
- Koordynować procesy związane z realizacją kampanii i projektów
- Omawiać szczegóły projektów z klientem i dbać o ich realizację zgodnie z ustaleniami
- Organizować i nadzorować sesje zdjęciowe oraz nagrania wideo
- Wspierać Creative Operations Managera w codziennych działaniach komunikacyjnych
Co mamy dla Ciebie?
- Opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- Vouchery i zniżki.
- Lekcje języka angielskiego.
- Wsparcie psychologiczne