Oferty
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Allegro
Support

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Allegro

Częstochowa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca z biura

Wymagane umiejętności

copywriting

dobra organizacja pracy

komunikatywność

odpowiedzialność

Mile widziane

Allegro

znajomość SAP

Opis stanowiska

Friendly offer

PRACA STACJONARNA - CZĘSTOCHOWA


Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Sklepu Allegro


Lokalizacja: Częstochowa


Opis stanowiska: Czy marzysz o pracy w branży zoologicznej, w której Twoje zdolności organizacyjne i komunikacyjne będą kluczem do sukcesu? Jesteś energiczny, zaangażowany i dobrze radzisz sobie w dynamicznym środowisku? Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Sklepu Allegro!


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie ofertami i produktami: Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie ofert produktowych na Allegro. Dbaj o to, aby nasze oferty były zawsze atrakcyjne i aktualne!
  • Obsługa zamówień: Procesowanie zamówień, pakowanie i organizowanie wysyłek. Bądź naszym łącznikiem z firmami kurierskimi i dbaj o terminowe dostawy.
  • Komunikacja z klientami: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, rozwiązywanie problemów i budowanie pozytywnych relacji.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji: Profesjonalne przyjmowanie i rozpatrywanie zwrotów oraz reklamacji. Dbaj o zadowolenie naszych klientów nawet w trudnych sytuacjach.
  • Analiza sprzedaży i raportowanie: Monitorowanie wyników sprzedaży, przygotowywanie raportów i proponowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.
  • Marketing i promocje: Planowanie i realizacja działań promocyjnych na Allegro, ustawianie kampanii reklamowych i analizowanie ich skuteczności.
  • Zarządzanie opiniami i ocenami: Monitorowanie i reagowanie na opinie klientów, dbanie o pozytywny wizerunek sklepu.
  • Współpraca z zespołem: Koordynacja działań z innymi działami firmy, udział w spotkaniach i szkoleniach.
  • Dbałość o zgodność z regulaminem Allegro: Przestrzeganie regulaminów i wytycznych Allegro, monitorowanie zmian i dostosowywanie się do nich.
  • Zarządzanie dokumentacją: Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z zamówieniami, zwrotami i reklamacjami.


Wymagania:

  • Umiejętność obsługi komputera i podstawowych programów biurowych.
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów.


Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze sklepu Allegro lub podobnej platformy e-commerce.
  • Znajomość narzędzi do zarządzania ofertami i sprzedażą na Allegro.
  • Znajomość oprogramowania SAP.
  • Znajomość branży zoologicznej


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
  • Atrakcyjny system premiowy.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.


Jak aplikować:

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: monika.mucha@amiplay.eu z dopiskiem „Specjalista ds. Obsługi Sklepu Allegro”.


Z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez amiplay sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.


Termin nadsyłania zgłoszeń: 31.07.2024 r.


Dołącz do naszego zespołu!

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Wdrożeń

Nowa
BaseLinker
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
sklepy internetowe
PHP
Nowa

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Nowa
C.H. Robinson
Warszawa
język angielski
język polski
Nowa

Customer Serive Team Leader with French, German or Dutch

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
język angielski
Nowa

Asystent/ka ds. operacji finansowych w Cash Management

Nowa
DSV ISS
Warszawa
język angielski
MS Office
rachunkowość
Nowa

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Nowa
Concentrix
Lublin
język polski
Rozmowa telefoniczna
Call center
Nowa