Oferty
Construction Project Manager
Inżynieria

Construction Project Manager

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
AmRest

AmRest

Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

manager

dobra organizacja pracy

multitasking

język angielski

Opis stanowiska

Jako Construction Project Manager będziesz zarządzać procesami budowy i renowacji naszych lokali. Będziesz współpracować z działami wewnątrz firmy oraz wykonawcami i dostawcami aby zapewnić realizację inwestycji mieszącej się w założonym terminie oraz budżecie.

Region operacyjny, województwa: pomorskie (Trójmiasto), kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie.


Twoje wyzwania:


  • Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i standardami firmy,
  • Współpraca z działem Real Estate na etapie wyboru lokalizacji, wsparcie merytoryczne i ocena techniczna lokalu, negocjacje załącznika technicznego,
  • Współtworzenie budżetu inwestycji,
  • Współpraca z architektami w celu przygotowania dokumentacji projektowej,
  • Przygotowywanie przetargów i wybór generalnego wykonawcy oraz firm zewnętrznych,
  • Przygotowywanie: harmonogramu prac, niezbędnej dokumentacji oraz reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami w celu uzyskania potrzebnych zgód i zezwoleń,
  • Nadzór nad budżetem i harmonogramem prac oraz egzekwowanie jego realizacji od wykonawców i firm zewnętrznych zgodnie ze standardami oraz dokumentacją,
  • Utrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami biznesowymi zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,
  • Przygotowywanie raportów finansowych oraz koordynacja dostaw inwestorskich.


Twoje doświadczenie i umiejętności:


  • Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (inżynier budownictwa, inżynier architekt),
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Uprawnienia budowlane - mile widziane,
  • Doświadczenie w realizacji projektów komercyjnych – mile widziane,
  • Zorganizowanie, samodyscyplina i sumienność,
  • Zadaniowe podejście do realizacji celów,
  • Znajomość języka angielskigo na poziomie średnio-zaawansowanym.



Sprawdź podobne oferty pracy

Kierownik montażu ogrodzeń farm fotowoltaicznych

Nowa
Ecotec Polska
Koszalin
Microsoft Office
język angielski
język niemiecki
Nowa

Starszy Mechanik Przemysłowy

Nowa
7 100 - 8 600 pln
Automaze
Gdańsk
pneumatyka
język angielski
prawo jazdy
Nowa

Inżynier Budowy

Nowa
CFE
Poznań
Microsoft Office
wykształcenie
język angielski
Nowa

Test Engineer

Nowa
Diehl Metering Sp. z o.o.
Jastrzębie-Zdrój
testowanie produktów
język angielski
Nowa

Kierownik Działu Projektowania i Technologii

Nowa
Europa Systems Sp. z o.o.
Żabów
prawo jazdy kat. B
język angielski
Nowa