AoDC (Art of Data Center) to zespół inżynierów z 20-letnim doświadczeniem w projektowaniu, budowaniu i serwisowaniu obiektów Data Center dla instytucji publicznych i komercyjnych w Polsce.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie uczestników projektu w obszarze administracji Kontraktu,
- Bieżące wsparcie Kierownika Kontraktu w koordynacji realizacji kontraktu,
- Analiza umowy Inwestorskiej w zakresie formalności niezbędnych do utrzymania płynnego finansowania oraz realizacji Kontraktu,
- Kontrola przebiegu kontraktu pod kątem spójności wymagań wynikających z umowy Inwestorskiej z zapisami umów z podwykonawcami oraz dostawcami,
- Udział w negocjacjach umów z podwykonawcami oraz dostawcami,
- Przygotowanie umów z podwykonawcami i z dostawcami,
- Nadzór i kontrola terminowości realizacji zadań wynikających z podpisanych umów podwykonawczych,
- Przygotowanie cyklicznych raportów, zestawień o stanie Kontraktu,
- Współudział w tworzeniu metod i standardów administracyjnego wsparcia Kontraktów.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wykształcenie wyższe lub trakcie,
- Umiejętność pracy w grupie oraz tworzenia i utrzymywania relacji,
- Wysoki poziom organizacji oraz rzetelność w rozliczeniu i monitorowaniu postępu w projektach,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu MS Excel).
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość branży Data Center,
- Wykształcenie wyższe w obszarze elektrotechniki, inżynierii środowiska, zarządzania, administracji.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w renomowanej firmie (umowa o pracę/ umowa zlecenie/ kontrakt B2B),
- Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju,
- Pakiet świadczeń dodatkowych tj. Karta Multisport, Medicover,
- Uczestnictwo w ciekawych projektach,
- Laptop oraz telefon komórkowy.