Jesteśmy startupem z segmentu FoodTech, chcącym rzucić świeże spojrzenie na rynek gastro, odpowiadając na potrzeby konsumentów jak i restauracji. Budujemy oprogramowanie ułatwiające zarządzanie procesami i obsługą klienta. Naszym celem jest tworzenie społeczności wokół gastronomii, promując unikalne smaki, ciekawe miejsca i wpływając na lokalne trendy.
Twoją rolą będzie współtworzenie strategii rozwoju, skoncentrowanej zarówno na zyskach finansowych, jak i na zadowoleniu klienta.
Jako Key Account Manager będziesz odpowiadać za:
- Sprzedaż platformy dla restauratorów i hotelarzy, wspierającej procesy klienta
- Opiekę i nadzór nad procesem wdrożeniowym realizowanym przez dedykowany zespół
- Analizę rynku - trendy, konkurencja, potrzeby konsumenta
- Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, umów, prognoz sprzedażowych,
- Identyfikacja potrzeb firm w obszarze HoReCa
- Dostarczanie wiarygodnych informacji zwrotnych i wsparcia posprzedażowego
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
Wymagania:
- Jest to samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, dlatego zależy nam na osobie, która ma świetną organizację pracy własnej i jest zmotywowana na osiąganie celów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, koniecznie w branży HoReCa
- Umiejętność budowania relacji z klientem, zarządzania czasem i projektami
- Procesowe podejście do sprzedaży i nastawienie na wyniki
- Proaktywność, kreatywność, myślenie poza schematem
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
Co mamy dla Ciebie:
-
Realny wpływ - jesteśmy na samym początku rozwoju, więc mamy możliwość obserwacji jak tworzone rozwiązania zmieniają i rozwijają biznes,
-
Rozwój w firmie produktowej - będziesz mieć czas, aby zadbać o jakość swojej pracy i pomyśleć nad usprawnieniami,
-
Remote-first-company - większość zespołu pracuje 100%, Ty też możesz,
-
Elastyczność pod kątem formy zatrudnienia oraz wymiaru etatu
-
Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną LUXMED, prywatne ubezpieczenie PZU i kartę Multisport
-
Wybór narzędzi i technologii w dużej mierze zależy od Ciebie - my jako firma oczywiście zapewniamy sprzęt potrzebny do pracy
- 25 dni płatnej przerwy w świadczeniu usług na B2B, UZ;