Jesteśmy prężnie działającym biurem podróży specjalizującym się w organizacji kameralnych wypraw w różne zakątki świata. Podróże to nasza pasja i chętnie się nią dzielimy! Energia działania, indywidualne podejście i niesamowity głód poznania nowych miejsc to coś, z czego jesteśmy znani. Chcemy, by dzięki Tobie poznało nas jeszcze więcej osób!
Kogo szukamy?
Interesujesz się marketingiem oraz e-marketingiem i nie wyobrażasz sobie życia bez social mediów i podróży? Szukasz nowych perspektyw rozwoju? Dołącz do Klubu Podróżników Apetyt na Świat i pomóż nam zbudować od podstaw działania marketingowe. Jeśli jesteś osobą energiczną, otwartą, kontaktową, pomysłową i myślącą nieszablonowo, dla której słowa „nie da się” są zupełnie obce to świetnie będzie nam się razem pracowało!
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Lindekin, You Tube)
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych na Facebook’u, Instagramie, You Tube oraz Google Ads
- tworzenie komunikacji marketingowej, prowadzenie kampanii mailingowych (e-mail marketing i marketing automation)
- przygotowywanie kreacji reklamowych
- analiza efektywności kampanii (np. w Google Analytics)
- organizowanie eventów i prelekcji podróżniczych
- planowanie i kontrola budżetu
- optymalizacja prowadzonych działań
Nasze oczekiwania:
- pasja do podróży
- doświadczenie i wiedza praktyczna z marketingu internetowego oraz social media, a także znajomość najnowszych trendów w marketingu jest dla nas kluczowa
- doświadczenie w prowadzeniu fanpage na Facebook’u i kont na Instagramie oraz You Tube
- umiejętność prowadzenia kampanii reklamowych na Facebook’u i Google Ads oraz analiza ich efektywności
- wiedza i doświadczenie, a także znajomość najnowszych trendów w SEO i e-commerce
- wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne – werbalne i pisemne
- bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego, umiejętność pisania “porywających” tekstów
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii email marketingowych
- zorientowanie na wyniki i ciągła optymalizacja prowadzonych działań
- kreatywność, nieszablonowe, odważne pomysły
- chęć rozwoju
- koleżeńskość
Co Ci możemy zaoferować?
- wynagrodzenie na poziomie 6500 - 9000 zł brutto
- praca marzeń w młodym, dynamicznym zespole, pełnym pasji i zaangażowania
- możliwość realizacji własnych pomysłów i stworzenie czegoś od podstaw
- szkolenia podnoszące kwalifikacje
- udział w spotkaniach branżowych, konferencjach, seminariach, targach
- elastyczny czas pracy – forma współpracy: B2B lub umowa o pracę
- udział w naszych wyprawach “po kosztach”
- nowoczesne i przytulne biuro z aneksem kuchennym i łazienką (gdybyś do pracy przyjeżdżała/przyjeżdzał na przykład rowerem – do czego gorąco zachęcamy!)
A dla rozluźnienia przed aplikowaniem do naszego zespołu...
Taki styl podróżowania kochamy: https://youtu.be/pZ1Ju4a0PqE