• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańSupportKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim - konsulting | Technologia 🖥
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim - konsulting | Technologia 🖥
    Support
    APS

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim - konsulting | Technologia 🖥

    APS

    Poznań
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    APS

    APS

    Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Windows 10
    MS Office 365
    niemiecki
    Angielski

    Mile widziane

    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    📞 Jesteś urodzonym doradcą klienta?


     Mamy dla Ciebie ofertę! 😎 


    Jako konsultant/ka ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialny/a za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie ☎️ oraz mailowo ⌨️ dla lidera branży systemów operacyjnych 💻.


    Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.


     Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?

    • Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy! ☀️ 
    • Sprawdzimy Twój poziom języka niemieckiego oraz angielskiego.
    • Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe.
    • Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji 📲.


    Wymagania obowiązkowe:

    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (co najmniej poziom C1)
    • Dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
    • Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
    • Znajomość programów MS Office 365
    • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
    • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
    • Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne


    Zakres zadań:

    • Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft


    Korzyści:

    • Umowa zlecenie na rok
    • Szkolenie I współpraca w pełni zdalne
    • Harmonogram ustalony w dni robocze w godzinach 8-18
    • Wynagrodzenie 45zł brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
    • Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
    • Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant ds. wdrożeń

    Konsultant ds. wdrożeń

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Sopot
    Ms office
    BPMN
    Angielski
    Nowa
    Trener Jakości Obsługi

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Rzeszów
    zdalna Obsługa Klienta
    Ms office
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 294 - 1 786 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Katowice
    kreatywność
    praca w grupie
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Customer Support Advisor (Junior)

    Customer Support Advisor (Junior)

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    NapoleonCat.com
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Polish
    Customer Care
    technical thinking
    Nowa
    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    Nowa
    ArcelorMittal
    Kielce
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Angielski
    niemiecki
    hiszpański
    Nowa