Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej z językiem francuskim/ hiszpańskim/ niemieckim
Nowa
Praca biurowa

Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej z językiem francuskim/ hiszpańskim/ niemieckim

Dąbrowa Górnicza
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland

ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland

BCOE jest spółką świadczącą globalne usługi biznesowe, obsługującą jednostki ArcelorMittal na całym świecie, jej spółki typu joint venture i podmioty stowarzyszone. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w obszarach finansów i księgowości, zakupów, IT, oraz HR. Obsługujemy blisko 300 spółek z 8 krajów Europy. Naszym atutem są nie tylko umiejętności, ale także wielojęzyczność - świadczymy usługi w 10 językach obcych. Każdego dnia jesteśmy gotowi stawiać czoła wyzwaniom, zapewniając naszym klientom najwyższą jakość obsługi.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

administracja

Microsoft Office

ERP

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie, segregowanie poczty przychodzącej
  • wysyłanie faktur oraz dokumentów do kontrahentów za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL
  • wysyłanie faktur zagranicznych AMP, AM Sourcing (DHL, listy polecone)
  • drukowanie, barcodowanie oraz skanowanie faktur
  • rejestrowanie i skanowanie dokumentów na Kyocerze dla spółki AM TUS 
  • archiwizacja faktur i dokumentów
  • gwarancje bankowe - rejestracja, archiwizacja, wysyłka
  • rejestrowanie wysyłki faktur w SAP
  • tworzenie PR i AWU

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (w szczególności w kontekście korespondencji biznesowej i dokumentów).
  • Znajomość języka niemieckiego/ francuskiego lub hiszpańskiego
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w 100% z biura zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej.
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, urządzenia wielofunkcyjne – np. Kyocera).
  • Umiejętność obsługi systemów klasy ERP – preferowana znajomość SAP.
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Outlook).
  • Umiejętność pracy z dokumentami oraz dbałość o szczegóły (archiwizacja, skanowanie, kodowanie itp.).
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.


Rekomendowane oferty

Asystent/ka ds. Rozliczeń i Fakturowania

Nowa
ADAR Sp. z o.o.
Gdańsk
weyfikacja dokumentów
administracja
Nowa

Koordynator ds. Wsparcia Konsultantów IT

Nowa
Upvanta
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Excel
administracja
Nowa