Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Kierownik Logistyki
new
Logistyka
Arche Consulting

Kierownik Logistyki

Arche Consulting
Wieluń
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
zarządzanie magazynem
Opis stanowiska

O pracodawcy:

Naszym Klientem jest mocno rozwijająca się firma produkcyjno-dystrybucyjna z branży elektrotechnicznej. Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna całościowo za logistykę w firmie, a jej wyzwaniem będzie dostosowanie przyszłej infrastruktury magazynowej do rozwoju e-commerce oraz produkcji, a także opracowania optymalnej struktury zapasów magazynowych.

Obowiązki:

  • odpowiedzialność za efektywne realizowanie procesów magazynowych, logistycznych i spedycyjnych;
  • kompleksowy nadzór i zarządzanie Działem Logistyki;
  • zarządzanie i kreowanie rozwiązań w zakresie narzędzi do zarządzania zapasami;
  • zdefiniowanie oraz ciągłe monitorowanie wskaźników dotyczących gospodarki magazynowej i logistyki;
  • zarządzanie zespołem pracowników w obszarze gospodarki magazynowej i transportu;
  • zarządzanie budżetem i ciągła optymalizacja kosztów logistycznych;
  • opracowanie strategii dla poprawy efektywności funkcjonowania magazynu i procesów logistycznych, szukanie stałych usprawnień;
  • negocjowanie i realizowanie usług logistyczno-spedycyjnych;
  • nadzorowanie planowania dystrybucji i dostaw zgodnie z zamówieniami;
  • koordynowanie efektywnego przepływu materiałów i produktów w firmie;
  • nadzór nad bazami w przedmiotowym zakresie (katalog kontrahentów oraz katalog indeksów).

Wymagania:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze logistyczno - magazynowym (magazyny wysokiego składowania), w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym;
  • wykształcenie związane z procesami logistycznymi (preferowane wyższe);
  • praktyczna znajomość zasad funkcjonowania magazynu oraz programów magazynowych WMS;
  • znajomość trendów rynkowych w zakresie logistyki;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  • doświadczenie w optymalizowaniu procesów i kosztów.

Nasz Klient oferuje:

  • pracę w nowoczesnej stale rozwijającej się firmie rodzinnej;
  • zatrudnienie w oparciu o B2B lub umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie + premie;
  • laptop i telefon komórkowy;
  • możliwość doskonalenia zawodowego (udział w kursach, szkoleniach);
  • możliwość uczestniczenia w wydarzeniach sportowych;
  • pakiet medyczny;
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
  • spotkania, wyjazdy i pikniki integracyjne;
  • paczki świąteczne dla dzieci i bony podarunkowe dla Pracowników.


Sprawdź podobne oferty