O pracodawcy:
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, będąca w trakcie transferu linii produkcyjnych do Polski.
Obowiązki:
- kompleksowe zarządzanie projektem przeniesienia zakładów produkcyjnych,
- identyfikacja zagrożeń i opracowywanie strategii ograniczania ryzyka, w celu minimalizacji zakłóceń w harmonogramie produkcji,
- prowadzenie spotkań projektowych i aktualizowanie danych,
- kontrola budżetu na etapie realizacji projektu,
- nadzorowanie doboru i zakupu sprzętu, maszyn i materiałów niezbędnych do funkcjonowania nowego zakładu produkcyjnego,
- współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi, w tym z zespołami inżynierskimi, operacyjnymi, finansowymi i prawnymi,
- monitorowanie postępów, śledzenie kluczowych wskaźników wydajności i dostosowywanie planu projektu zgodnie z wyznaczonymi celami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii, zarządzania projektami lub pokrewnej,
- doświadczenie jako Project Manager w branży produkcyjnej oraz w skutecznym zarządzaniu złożonymi projektami od początku do końca,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- zdolności komunikacyjne, negocjacyjne i rozwiązywania konfliktów,
- znajomość narzędzi i oprogramowania do zarządzania projektami,
- znajomość procesów produkcyjnych, sprzętu i zasad zarządzania łańcuchem dostaw,
Nasz Klient oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- opiekę medyczną finansowana przez pracodawcę,
- świadczenia świąteczne i inne świadczenia socjalne,
- pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach,
- stabilną pracę w dobrze prosperującej firmie o zasięgu międzynarodowym,
- uczestnictwo w szkoleniach specjalistycznych.