O pracodawcy:
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, będąca liderem wśród konkurencji.
Obowiązki:
- zarządzanie podległym obszarem, w tym: planowanie strategiczne, realizacja i optymalizacja obszaru łańcucha dostaw, zarządzanie ryzykiem,
- nadzór nad procesami magazynowymi, logistycznymi, planowania oraz zapewnienia ciągłości produkcji,
- realizacja wyznaczonych celów, w tym: optymalizacja kosztów dostaw, transportu, zakupów, wzrost zadowolenia klienta,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników,
- współpraca z innymi spółkami, działami w Grupie,
- rozwój procesów “Supply Chain Management”,
- przygotowywanie wymaganych raportów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe: Logistyka, Ekonomia, Zarządzanie Logistyką lub pokrewne,
- min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra wiedza z zakresu Supply Chain Management,
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel,
- umiejętność skutecznego działania w strukturze rozproszonej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Nasz Klient oferuje:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- realny wpływ na rozwój podległego działu,
- udział w kluczowych procesach i projektach firmy,
- pracę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
- dodatkowe premie i dodatki,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet sportowy,
- dopłata do dojazdów,
- pakiet socjalny (m.in. bony świąteczne, wakacyjne).