Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Associate Creative Director
new
Marketing
Artegence

Associate Creative Director

Artegence
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
copywriting
zarządzanie zespołem
Opis stanowiska

Associate Creative Directorze, czy jesteś gotowy rozpalić iskrę innowacyjności ⚡ i nadać naszym projektom niepowtarzalny blask? Dołącz do Artegence! 😊


W Artegence wierzymy, że kluczem do sukcesu jest połączenie doskonałych umiejętności, nowoczesnych technologii i kreatywnego myślenia. A wszystko to w jednym celu – skutecznej realizacji KPI naszych partnerów biznesowych. Dzięki alchemii pasji i innowacji, tworzymy rozwiązania marketingowe, które nie tylko przemawiają, ale i poruszają, wyznaczając nowe standardy w branży. Nasze dzieła zostały uwiecznione w annałach marketingu, zdobywając prestiżowe laury, w tym tytuł „Efektywność Roku 2023”. 🏆


Poszukujemy osób, które podzielają i poniosą naszą pasję do marketingu tworząc kolejne niepowtarzalne projekty! Jeśli jesteś gotowy na wyzwania

i chcesz mieć realny wpływ na sukcesy klientów, Artegence to miejsce dla Ciebie!


Artegence. Efektywny Marketing. Robimy To? 🚀


Przejdźmy do konkretów:

Szukamy osoby, która łączy zdolności kreatywne z umiejętnościami zarządczymi. Będziesz odpowiadać za prowadzenie zespołu kreatywnego, rozwijanie koncepcji kreatywnych, oraz zapewnienie, że wszystkie projekty są zgodne z wizją klienta oraz celami marketingowymi.


Twoje zadania:

  • Prowadzenie i nadzór projektów: nadzór od początku do końca, gwarantując, że są one realizowane na najwyższym poziomie kreatywnym i technicznym.
  • Zarządzanie zespołem kreatywnym: motywowanie, kierowanie i rozwijanie członków zespołu. Oprócz tego będziesz bezpośrednio odpowiadać za tworzenie angażujących, przekonujących i sprzedających tekstów (zarówno treści reklamowe, jak i inne materiały marketingowe).
  • Bezpośrednia współpraca z klientami: zbieranie ich wymagań i przedstawianie efektywnych koncepcji kreatywnych; budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Rozwój koncepcji kreatywnych i copywritting: generowanie innowacyjnych i skutecznych pomysłów kreatywnych, które odpowiadają na potrzeby marketingowe klienta. Tworzenie treści reklamowych i marketingowych, opartych na silnych fundamentach copywritingu.
  • Zapewnienie spójności kreatywnej: pilnowanie, by wszystkie elementy kreatywne były spójne z celami marki klienta i strategią marketingową.
  • Monitorowanie trendów: bieżące śledzenie aktualnych trendów w branży kreatywnej i marketingowej, aby zapewnić, że agencja utrzymuje przewagę konkurencyjną.


Czego szukamy 👀:

  • Zaawansowany copywriting: doskonała znajomość zasad i technik pisania tekstów reklamowych, umiejętność tworzenia przekonujących, angażujących treści.
  • Doświadczenie kreatywne: doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych i projektów kreatywnych, zarówno w roli copywritera, jak i na stanowiskach kierowniczych.
  • Strategiczne i analityczne myślenie: zdolność do analizy briefów klientów i przekształcania ich w kreatywne koncepty oraz efektywne komunikaty.
  • Zarządzanie projektami: umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, często pod presją czasu.
  • Komunikacja i współpraca: wybitne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne jak i ustne, oraz zdolność do efektywnej współpracy z zespołami i klientami.


Czego możesz się u nas spodziewać:

  • Luźnej atmosfery i partnerskich relacji 😊
  • Pracy ze znanymi i międzynarodowymi markami 🌎
  • Budżetu szkoleniowego na Twój rozwój 🚀
  • Ludzi, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem (np. podczas naszych spotkań Wednesday Wisdom i śniadań technologicznych) 📚
  • Swobody w działaniu – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły 💡
  • Benefitów, tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, lekcje angielskiego 🎁
  • Zespołu, w którym liczy się zaufanie i feedback 💪
  • Braku dress code’u – lubimy czuć się swobodnie ✌


Tak rekrutujemy:

  1. Spotkanie z bezpośrednim szefem i HR –> porozmawiajmy o konkretach – o Twojej roli, doświadczeniu i planach oraz o tym, jacy jesteśmy i co możemy Ci zaoferować. Poprosimy Cię o zaprezentowanie portfolio i szersze opowiedzenie o wybranym projekcie.
  2. Feedback –> nie znikniemy w tajemniczych okolicznościach, chcemy, żebyś wiedział(a) na czym stoisz.
Sprawdź podobne oferty