Zakres obowiązków
Kompetencje miękkie
• samodzielność i odpowiedzialność
• komunikatywność i umiejętności interpersonalne
• wyczucie estetyki
• umiejętność wyznaczania priorytetów
• umiejętności negocjacyjne
• predyspozycje liderskie, w tym umiejętność motywowania pracowników i zarządzania zespołem
• zdolności organizacyjne i terminowość
• umiejętność rozwiązywania problemów
Kompetencje twarde
• znajomość narzędzi do organizacji pracy, np. Trello, Clickup
• doświadczenie na stanowisku project managera lub kierownika projektu/zespołu (minimum 2 lata)
• znajomość sposobów i technik zarządzania procesami (w tym model kaskadowy czy PMI)
O nas
Zajmujemy się outsourcingiem (podwykonawstwem) procesu wydawniczego, czyli całego cyklu powstawania książki – od redakcji i korekty, poprzez projektowanie graficzne, aż po druk i dystrybucję.
Naszym celem jest wspieranie wydawców – zarówno self-publisherów, jak i małe oraz duże wydawnictwa w procesach związanych z wydawaniem książek.
Na każdym etapie prac dbamy o to, aby dopracować wszystkie szczegóły: językowe, wizualne oraz funkcjonalne. Projektujemy również książki spełniające wymogi dostępności.