Zgrany zespół, znający swoje możliwości i kompetencje, pozwala na tworzenie dedykowanych teamów dla każdego projektu. Oznacza to, że pełne strategie marketingowe są w naszym wykonaniu „szyte na miarę”. Każda marka może spodziewać się, że kompleksowe opracowanie koncepcji dla jej potrzeb będzie ściśle dostosowane do jej wizji i misji. Nasze głowy są otwarte, a rozwiązania – elastyczne. Zamiast rutyny stosujemy kreatywność, zamiast stagnacji – ciągle poszukujemy nowych pomysłów, ulepszeń, usprawnień. Właśnie dlatego docenili nas m.in.: ASUS, The Body Shop, Primavera, Compass Group Poland, Novotel, Olimp, Lorenz.
www.atomagency.pl
DO JAKICH OSÓB MIERZYMY? POZNAJ NASZE WYMAGANIA:
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w planowaniu i realizacji komunikacji marek w mediach społecznościowych (przede wszystkim na Facebooku i Instagramie)
- Social media to jeden z głównych obszarów Twoich zainteresowań – orientujesz się w aktualnych trendach i branżowych nowościach
- Potrafisz współpracować w grupie przy złożonych projektach
- Masz głowę pełną dobrego humoru i kreatywnych pomysłów
- Potrafisz swobodnie komunikować się z Klientami
- Masz copywriterskie zacięcie – potrafisz z łatwością przelewać myśli na papier, a język polski nie ma przed Tobą tajemnic
- Chcesz pracować z rozpoznawalnymi markami
- Nie obawiasz się nowych wyzwań i ciągle chcesz się rozwijać
BĘDZIESZ JESZCZE MILEJ WIDZIANY, JEŚLI POSIADASZ DODATKOWE ZALETY W POSTACI:
- Dobrej znajomości narzędzi reklamowych mediów społecznościowych
- Znajomości oprogramowania monitorującego (Sotrender, Brand24, Newspoint oraz wewnętrzne panele analityczne serwisów społecznościowych) oraz umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznością
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
CO CIĘ CZEKA NA POKŁADZIE ATOMOWEGO STATKU?
- Opieka nad profilami społecznościowymi marek
- Współtworzenie strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych
- Ścisła współpraca z Account Managerem i Strategiem
- Czuwanie nad jakością komunikacji
- Współpraca przy obsłudze przetargów oraz współtworzenie prezentacji przetargowych
- Udział w międzydziałowych burzach mózgów
- Współpraca z Grafikami i Content Designerami
TRAFIONY (NIE)ZATOPIONY, CZYLI CO OFERUJEMY USTRZELONYM?
- Pracę przy ciekawych projektach dla dużych marek
- Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji
- Umowę B2B
- Przyjazne otoczenie pracy i zgraną załogę