AtomStore to jeden z najlepszych systemów e-commerce dostępnych w Polsce. Nasz system wyróżnia się bardzo szeroką funkcjonalnością, która obejmuje takie moduły i funkcje, jak personalizacja oferty, rekomendacje, marketing automation czy integrację z marketplaces. Platforma wybierana jest przez duże i średnie sklepy internetowe. W swoim portfolio mamy takie marki jak TaiwanGun, Cocolita, DeeZee, Ogrodosfera, Nowa Farmacja, Preorder, Manta i wiele innych. System pozwala obsłużyć ruch na poziomie 1 mln UU / mc, bazy produktowe do 500 tys. produktów i do 4 000 zamówień / dzień.
Szukamy sprzedażowego specjalisty, konsultanta biznesowego, który ma już doświadczenie (2-3 lata), umie precyzyjnie przygotować bazy do działań pozyskujących nowych klientów. Potrafi podnieść lead, zakwalifikować go, opisać, a później przy mocnym wsparciu zespołu technicznego i managerskiego ATOMSTORE, przejść przez proces ofertowy doradzając klientowi najlepsze z możliwych rozwiązań.
Jeżeli:
-to znaczy, że właśnie Ciebie szukamy!
🚀 Analizowaniem wymagań biznesowych i proponowaniem dopasowanych rozwiązań (tutaj na pewno możesz liczyć na naszą pomoc)
🚀 Budowaniem długofalowej współpracy z klientami
🚀 Przygotowywaniem ofert oraz przeprowadzaniem demo dla Klienta (nasi eksperci i zarząd są do Twojej dyspozycji w tym obszarze)
🚀 Spotkaniami z klientem (online i na spotkaniach bezpośrednich)
🚀 Rozmawianiem z CEO, CTO oraz właścicielami i prezesami firm o tym, jak nasze usługi i produkty są w stanie rozwiązywać problemy przed którymi stoją
🚀 Wspieraniem, rozwijaniem i optymalizacją sprzedaży - liczymy, że będziesz zauważać co w naszym procesie sprzedaży, ofercie, strukturze leadów, powinno wyglądać inaczej i proponować własne rozwiązania.
Nie musisz spełniać wszystkich kryteriów: poniższą listę traktuj jako cechy/doświadczenia, które pomogą Ci u nas w pracy:
👍 2-3 lata doświadczenia na stanowisku sprzedażowym w sprzedaży B2B do CEO i CTO, w obszarach IT.
👍 Doświadczenie w IT - wiesz jak wyglądają procesy, które decydują o wyborze oprogramowania (Technologia / Narzędzia / Metody i Metodologia).
👍 Doświadczenie w sprzedaży zdalnej - umiesz sprzedawać przez telefon i wideokonferencje.
👍 Wiesz co to lejek sprzedaży i potrafisz działać zarówno na jego początku jak i na końcu.
👍 Jesteś proaktywny/a i jak widzisz szansę biznesową to starasz się ją wykorzystać.
👍 Wiesz co to CRM i umiesz z niego korzystać.
👍 Masz pojęcie o narzędziach do generowaniu leadów, a może nawet z nich korzystasz.
👍 Masz doświadczenie w prowadzeniu działań prospectingowych/outbound.
👍 Potrafisz skutecznie kwalifikować leady.
👍 Potrafisz skutecznie zarządzać napływającymi zadaniami oraz je priorytetyzować.
👍 Stawiasz na samodzielność, odpowiedzialność i samorozwój.
👏 Twoje doświadczenie w IT wywodzi się z obszarów sprzedaży platform do e-commerce, WMS, czy też systemów magazynowych.
👏 Umiejętność pracy między zespołami.
👏 Znajomości takich narzędzi jak: Pipedrive, Woodpecker, Sales Navigator.
👏 Umiejętność pozyskiwania klientów w działaniach wychodzących (kampanie cold mailingowe / social selling).
👉 Interesującą pracę “na froncie” przy sprzedaży najlepszego systemu e-commerce w Polsce.
👉 Szkolenia wspierające wzrost kompetencji oczekiwanych na stanowisku.
👉 Benefity, np. dopłata do karty FitSport/FitProfit, pakiet opieki medycznej LUX MED, eventy integracyjne i spontaniczne spotkania ”gdzieś w mieście” (kolejne wymyślimy już z Twoim udziałem).
👉 Jeśli potrzebujesz innych benefitów - rozmawiajmy.
👉 Pracę stacjonarnie w biurze z możliwością pracy zdalnej oraz elastyczne godziny pracy.
👉 Elastyczną formę współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B.
👉 Wynagrodzenie podstawowe (6000 pln - 8000 pln) + premie od sprzedaży.
Rekomendowane oferty