Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

sprzedaż

skuteczna komunikacja

kreatywność

dobra organizacja pracy

praca w grupie

odpowiedzialność

samodzielność

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Tychy, Browarowa 21


Twój zakres obowiązków:


  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz stała obsługa obecnych.
  • Sprzedaż produktów z obszaru automatyki przemysłowej.
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
  • Opracowanie dedykowanej oferty, wyceny oraz umowy handlowej.
  • Prezentacja oferty oraz wynikających z niej korzyści dla klienta.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz poszukiwanie potencjału do sprzedaży.
  • Obsługa systemu w zakresie rejestracji działań sprzedażowych i umów handlowych zawartych z klientami.
  • Realizacja indywidualnego planu sprzedażowego.
  • Współpraca z innymi działami firmy (m.in. działem wsparcia sprzedaży i technicznym).


Nasze wymagania:


  • Min 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2C / B2B.
  • Doświadczenie w branży technicznej — będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym – umożliwiającym swobodną komunikację z klientem.
  • Aktywne prawo jazdy kat. B.
  • Wysokie zaangażowanie i empatia w kontakcie z klientem.
  • Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z klientem.
  • Umiejętność badania potrzeb klienta i prowadzenia spersonalizowanej sprzedaży.
  • Umiejętności interpersonalne. Wewnętrzna energia do działania, otwartość na ambitne wyzwania.
  • Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów, osiąganie wyników i sukcesów zawodowych.
  • Umiejętność planowania i organizowania.
  • Otwartość na uczenie się nowych rzeczy, chęć rozwoju i doskonalenia własnych kompetencji.

Co oferujemy:


  • Pracę w firmie o zasięgu globalnym — nasza marka jest znana na każdym kontynencie.
  • Pracę w młodym, pełnym energii, zaangażowania i współpracy zespole.
  • Możliwość współpracy i pozyskania klientów z różnych branż i z różnych zakątków świata.
  • Pomoc działu wsparcia sprzedaży w procesie przygotowywania ofert, wyceny usług i umów handlowych.
  • Działania szkoleniowe w zakresie sprzedaży (produktowe, rozwojowe) i umiejętności interpersonalnych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy.
  • Narzędzia pracy najwyższej jakości (firmy Apple).
  • Stałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od uzyskanych wyników.
  • Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowę o pracę.


Benefity:


  • dofinansowanie zajęć sportowych,
  • ubezpieczenie na życie,
  • spotkania integracyjne,
  • szkolenia,
  • brak dress code'u,
  • parking dla pracowników,
  • paczki świąteczne.



AUTOMATION TRADER


W naszym zespole znajdują się weterani branży, którzy znają ją od podszewki, są również tacy, którzy wcześniej zajmowali się innymi rzeczami, ale po dołączeniu do Automation Trader sektor automatyki przemysłowej pochłonął ich bez reszty. Wszyscy lubimy różne rzeczy, inaczej spoglądamy na świat i mamy swoje zainteresowania. To, co jednak nas łączy to profesjonalne podejście do klienta, znajomość branży i wiedza na temat tego, czym się zajmujemy.


Kim jednak jesteśmy i nad czym pracujemy każdego dnia? Najprościej rzecz ujmując — POMAGAMY KLIENTOM.


To jest właśnie ta wartość, która przyświeca naszej firmie od samego początku. To właśnie w ten sposób, budowaliśmy relacje i zaufanie, które ugruntowały pozycję Automation Trader jako czołowego gracza rynku dystrybucji części zamiennych automatyki przemysłowej.


Naszą specjalnością jest magazynowanie komponentów wycofanych przez producentów, tak by nasi klienci nie musieli drżeć na myśl o przestoju w swoim zakładzie, a także kosztach naprawy maszyn oraz urządzeń.


Zaopatrujemy w części branże automotive, medyczną, narzędziową, elektromechaniczną, metalurgiczną, mechaniczna czy przetwarzania tworzyw sztucznych, współpracując z największymi graczami na rynku. Zaufali nam już m.in. Tesla, Volkswagen, Cersanit, Valeo czy Colgate-Palmolive, a nasze podejście zostało docenione przez Business Centre Club, w poczet którego przyjęto nas w 2021 roku.


Jeśli więc szukasz miejsca, gdzie praca będzie przyjemnością, miejsca, gdzie trafisz do zespołu profesjonalistów i będzie mógł się rozwijać, a przy tym zarobić dobre pieniądze, to znakomicie trafiłeś. Jeżeli dodatkowo wartości, które tu przetoczyliśmy nie są Ci obce, nie wahają się. Wyślij swoją aplikację i umów się na rozmowę.

Rekomendowane oferty

New Business Manager / Marketing Consultant

Nowa
8 000 - 15 000 PLN/mies.
inmarketing digital agency
Swarzędz
zarządzanie sprzedażą
sprzedaż
management
Nowa