Miejsce pracy: Poznań
Firma logistyczna Axell, lider w branży transportu i logistyki, poszukuje dynamicznego i ambitnego Sales Representative do naszego zespołu. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz chęć dołączenia do innowacyjnej firmy, która stawia na rozwój i profesjonalizm, to jest to oferta właśnie dla Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie osiągajmy sukcesy, dostarczając naszym klientom najwyższej jakości rozwiązania logistyczne.
Będziesz odpowiadać za:
- Generowanie leadów, osiąganie i podnoszenie celów sprzedażowych, negocjowanie propozycji handlowych;
- Osiąganie celów wzrostu przychodów;
- Identyfikowanie potrzeb i wymagań klientów oraz wdrożenie na ich podstawie działań sprzedażowych;
- Nawiązywanie, zarządzanie i wpływanie na relacje średniego i wyższego szczebla z zewnętrznymi interesariuszami oraz utrzymywanie pozytywnych relacji roboczych;
- Poszukiwanie, identyfikowanie nowych klientów oraz prowadzenie sprzedaży usług kompleksowych, z szczególnym uwzględnieniem naszych rozwiązań transportowych;
- Opracowanie i rozwój cyklu sprzedaży skoncentrowanego na nowych klientach;
- Wdrażanie/realizacja planów sprzedaży;
- Utrzymywanie dobrych relacji ze stowarzyszeniami branżowymi i izbami handlowymi;
- Odpowiedzialność za przygotowanie prezentacji i ofert dla klientów;
- Przygotowywanie raportów i zestawień dla Business Deveploment Managera oraz Dyrektora Sprzedaży i Marketingu;
- Przegląd i analiza własnych wyników w odniesieniu do planów i celów;
- Śledzenie bieżących trendów rynkowych i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych;
- Reprezentowanie Grupy Axell na spotkaniach stowarzyszeń handlowych.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenie wyższe min licencjat w kierunku logistycznym lub pokrewnym;
- Doświadczenia w sprzedaży usług z branży logistycznej lub transportowej ( min. 3 lata);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2, biegłość w prowadzeniu rozmów biznesowych i swobodnych konwersacji - Warunek konieczny;
- Gotowość do częstych podróży służbowych. Obszar pracy to cała Polska;
- Znajomość programów Power Point i Excel na poziomie średniozaawansowanym.
Oczekiwane kompetencje:
- Mocny kręgosłup moralny;
- Umiejętności aktywnego poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów;
- Dobra autoprezentacja;
- Umiejętności analityczne;
- Umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętności biznesowe;
- Wysoka odporność emocjonalna;
- Umiejętność szybkiej adaptacji do nowych sytuacji;
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
Otrzymasz od nas:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- System premiowy;
- Samochód służbowy;
- Dofinansowanie do odpoczynku;
- Szkolenia i wsparcie w rozwoju;
- Ubezpieczenie grupowe.