Dlaczego rekrutujemy, kim jesteśmy i kogo szukamy?
Lubisz, gdy firma, w której pracujesz, rozwija się, pobija kolejne rekordy i ma jeszcze większe plany na przyszłość?
To my, B Interactive 👋
Jesteśmy agencją marketingową z międzynarodowym zespołem 12 osób, specjalizującym się w reklamie na Meta i Google na rynkach krajów anglojęzycznych. Wygenerowaliśmy dla naszych klientów ponad 25 milionów dolarów sprzedaży w internecie 🌐
W ostatnich kilku miesiącach bardzo dynamicznie rozwinęliśmy nasz zespół, projekty klientów i chcemy dalej się rozwijać. Często odzywają się do nas nowi klienci zainteresowani współpracą.
Dlatego szukamy Ciebie - digital ads designera (lub designerki) z dużym doświadczeniem i umiejętnością projektowania nowoczesnych, estetycznych oraz kreatywnych grafik na potrzeby social media, email marketingu i innych kampanii reklamowych zoptymalizowanych pod konwersję.
Dołączysz do naszego 4-osobowego zespołu kreatywnego, gdzie pod okiem Creative Directora i strategów marketingowych zrewolucjonizujecie estetykę naszych reklam i pobijecie kolejne rekordy konwersji 🚀
📖 Oto nasze wartości:
-
Mentalność właściciela - firmy naszych klientów traktujemy jak własne. Im lepiej im idzie, tym lepiej dla nas i naszego zespołu.
-
Zorientowani na wyniki - dostarczanie klientom ponadprzeciętnych wyników jest naszym głównym priorytetem.
-
Pasja i chęć pomocy - kręci nas nie tylko marketing i robienie wyników, ale także ludzie, z którymi pracujemy i klienci, którzy kupują produkty, które reklamujemy.
Jeśli w pracy lubisz skupić się na tym, w czym jesteś najlepszy/a, to być może jesteśmy firmą, której szukasz.
🛒 Nisze, w których działamy:
- Programy fitness skierowane do kobiet
- Kursy internetowe i książki o tematyce samorozwojowej
- Suplementy
- Zdrowa żywność
- Kosmetyki do włosów i skóry
💻 Co będziesz tworzyć:
- Grafiki na potrzeby kampanii reklamowych na social media.
- Creative zoptymalizowane pod konwersję.
- Grafiki na bazie briefów oraz KV klientów.
- Assety oraz szablony na potrzeby email marketingu.
- Grafiki i inne materiały wizualne potrzeby wewnętrzne.
🧑💻 Kogo szukamy:
- Biegle znasz język angielski (min. B2/C1) i lubisz w nim się komunikować. Jesteśmy zespołem międzynarodowym, więc wszystko robimy po angielsku
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w mediach lub agencjach
- Znasz bardzo dobrze Adobe Photoshop i Illustrator oraz czujesz się swobodnie w projektowaniu graficznym.
- Potrafisz zmontować proste formy wideo w Adobe Premiere Pro i After Effects.
- Umiesz pracować w zespole z innymi osobami tworzącymi content video oraz graficzny.
- Masz otwarty umysł i potrafisz pracować na wielu projektach jednocześnie pod presją czasu.
- Jesteś samodzielny/a w pracy i potrafisz realizować wyznaczone cele w określonym czasie
- Masz kreatywne podejście do tematu i umiejętność przygotowywania koncepcji oraz wizji na bazie briefów.
- Masz zapał do projektów o różnych stopniach zaawansowania.
- Znasz najnowsze trendy reklamy w internecie i chętnie je stosujesz.
- Umiesz realnie oszacować czasu produkcji assetów wedle stopnia zaawansowania projektu
- Masz nieszablonowe podejście do pracy i chęć doskonalenia swoich umiejętności
- Znasz teorię koloru, estetykę reklamową. Ogarniasz kompozycję, masz wyobraźnię przestrzenną, dobrze dobierasz proporcje i potrafisz opowiedzieć historię za pomocą designu strony
- Umiesz podejść do briefu od różnych stron i wypracować koncepcję działającą w różnych kanałach marketingowych
🤝 Nasza oferta:
- Miesięczne wynagrodzenie w kwocie 6.000-9.000 PLN netto + VAT w modelu B2B
- Całkowicie zdalne środowisko pracy
- Możliwość szybkiego rozwoju i poszerzania swoich umiejętności w obszarze pracy twórczej
- Dostęp do światowej klasy wiedzy marketingowej. Uczymy się od najlepszych marketerów na świecie i regularnie inwestujemy w kursy oraz edukację, żeby być coraz lepszymi. Tego też oczekujemy od Ciebie.
- 20 dni płatnego urlopu rocznie
- Dofinansowanie do karty Multisport i/lub ubezpieczenia zdrowotnego Medicover w kwocie 150 PLN miesięcznie
🙋 Jak wygląda rekrutacja?
Może wydaje się skomplikowana, ale to tylko dlatego, że chcemy być pewni, że osoba, którą zatrudnimy, na pewno pasuje do naszego zespołu i będzie czerpać przyjemność z pracy. Część rekrutacji będzie przeprowadzana w języku angielskim.
- Klikasz przycisk poniżej i aplikujesz (nie zapomnij przesłać portfolio!)
- Rozpatrujemy Twoją aplikację
- Jeśli decydujemy się zaprosić Cię do I etapu, kontaktujemy się z Tobą w ciągu 5 dni roboczych
- I etap - luźna 15-20 minutowa rozmowa mająca na celu zapoznanie się
- II etap - 60-minutowa rozmowa
- III etap - 30-minutowa finalna rozmowa przed złożeniem oferty
- Po każdym kolejnym etapie (zaczynając od I) dostaniesz od nas feedback
- Następnym krokiem jest złożenie przez nas oferty wybranemu kandydatowi/kandydatce i przystąpienie do formalności
- Rozmowa onboardingowa
Zainteresowany/a? Zapraszamy Cię do złożenia aplikacji korzystając z naszego formularza Typeform.
To, kim jesteś, jest dla nas ważniejsze niż Twoje CV, więc przygotuj się na kilka pytań 🙂
Pamiętaj, żeby w aplikacji przesłać nam Twoje portfolio. Aplikacje bez niego nie będą rozpatrywane.
Ze względu na pilną potrzebę obsadzenia tego stanowiska, poszukujemy osoby, która może dołączyć do naszego zespołu w ciągu 1-2 tygodni. Chcemy zakończyć proces rekrutacyjny maksymalnie do połowy marca.
Czekamy na Ciebie,
Zespół B Interactive
P.S. Chcesz wiedzieć więcej?
👉 Nasza strona internetowa - https://b-interactive.com/
👉 Nasz zespół - https://b-interactive.com/about-us/
👉 Nasze najnowsze case study - link
Masz pytania? Napisz DM na LinkedInie: https://www.linkedin.com/in/tomaszbabiec/