Account Manager

Obsługa klienta

Account Manager

Obsługa klienta
Kosiarzy 4, Kraków

B:RIGHT

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Dołącz do Edelweiss sp. z o.o. – agencji kreatywnej, która realizuje unikalne projekty POS/POP dla największych marek

w Polsce i Europie.


Dla naszego Klienta poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za obsługę i rozwój portfela kluczowych klientów (PL/EU), przygotowanie ofert, negocjacje warunków oraz koordynację realizacji – tak, aby projekty były terminowe, opłacalne i dopięte na ostatni guzik.

Na tym stanowisku stajesz się łącznikiem między briefem a wdrożeniem – będziesz współpracować ramię w ramię z działem kreacji i produkcji, przewidujesz ryzyka, dbasz o harmonogram i jakość.

Twoja relacyjność, doradczy styl i decyzyjność przełożą się bezpośrednio na sprzedaż i jakość realizacji — a Ty będziesz mieć satysfakcję z efektu, który naprawdę widać.

To rola dla osoby, która łączy samodzielność z biznesowym zacięciem, lubi tempo i różnorodność tematów oraz chce realnie wpływać na sukces organizacji i marek, z którymi

pracuje.


Dlaczego warto?

  • Wpływ na projekty, które widzą miliony – Twoja praca zamienia się w realne realizacje dla największych marek w Polsce i Europie.

  • Wpływ na wynik klienta – prowadzisz projekty, które realnie zmieniają konwersję sprzedaży.

  • Międzynarodowe kontakty – rozwijasz współpracę z polskimi i zagranicznymi klientami.

  • Partnerstwo, nie tylko przyjmowanie zamówień: doradzasz, proponujesz warianty, negocjujesz warunki, pilnujesz jakości.

  • Decyzje blisko Ciebie: kreacja, studio i produkcja są na miejscu, więc łatwiej ustalić priorytety i proponować rozwiązania.

  • Zgrany zespół profesjonalistów

  • Benefity: szkolenia, opieka medyczna, karta Multisport.


Zadaj sobie kilka pytań:

  • Masz doświadczenie w pracy z Klientami korporacyjnymi/B2B i czujesz się w tym pewnie?

  • Znasz branżę kreatywną (POS/reklamową/eventową)?

  • W rozmowie z klientem wnosisz doradztwo (propozycje rozwiązań, warianty, ryzyka), a nie tylko przyjmujesz zamówienia?

  • Potrafisz przełożyć feedback Klienta i przełożonego na konkretne usprawnienia procesu?

  • Negocjacje to dla Ciebie wyzwanie, a nie problem – szukasz najlepszych warunków i wiesz, jak je osiągnąć?

  • Umiesz spiąć wątki od oferty po dostawę tak, żeby termin i jakość się zgadzała?

  • Potrafisz naturalnie rozpocząć rozmowę i konsekwentnie budować długofalowe relacje?


Jeżeli na co najmniej 3 pytania Twoja odpowiedź brzmiała: OCZYWIŚCIE, to wygląda na to, że możesz być B:RIGHT MATCH ;) Czytaj dalej.


Czym będziesz się zajmować?

  • Kompleksową obsługą powierzonego portfela Klientów korporacyjnych na rynku zagranicznym (UE) i polskim.

  • Budowaniem i utrzymywaniem długofalowych, opartych na zaufaniu relacji z

  • Klientami oraz rozszerzaniem sieci kontaktów w ich zagranicznych oddziałach.

  • Proaktywnym pozyskiwaniem zleceń od Klientów pozostających pod opieką i dbałością o zaspokojenie ich potrzeb.

  • Dbaniem o wizerunek Edelweiss jako eksperta na rynku w oczach obecnych i potencjalnych Klientów.

  • Przygotowaniem ofert oraz negocjacjami cenowymi z Klientami.

  • Ustalaniem warunków zlecenia z Klientem i wewnątrz firmy z pozostałymi działami odpowiedzialnymi za projekty.

  • Koordynacją procesu realizacji projektu w relacji z działem produkcji.

  • Bieżącą komunikacją z Klientem w trakcie realizacji zlecenia - informowaniem o statusie przebiegu prac, a także zagrożeniach w realizacji projektu z odpowiednim wyprzedzeniem.

  • Szukaniem nowych kreatywnych rozwiązań i możliwości dla rozwoju firmy.

  • Wspieraniem członków zespołu sprzedaży w realizacji zleceń.

  • Ścisłą współpracą z Liderem zespołu oraz stałym podnoszeniem swoich kompetencji.


Oczekiwania:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta korporacyjnego (B2B).

  • Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim (inne języki będą atutem).

  • Dostarczasz wysoki standard obsługi: doradztwo + realne wsparcie na każdym etapie.

  • Usprawniasz procesy na bazie feedbacku Klienta i przełożonego.

  • Prowadzisz projekty end-to-end i koordynujesz etap produkcyjny.

  • Budujesz długofalowe relacje i pozyskujesz nowe kontakty.

  • Negocjujesz i prezentujesz usługi z pewnością siebie; domykasz tematy.

  • Sprawnie ustawiasz priorytety i dowozisz zadania bez utraty jakości.

  • Działasz z zaangażowaniem i pozytywnym nastawieniem.

  • Pracujesz sprawnie w MS Office.

  • Posiadasz prawo jazdy kat. B


Brzmi jak coś dla Ciebie?

Wyślij swoje CV i daj nam się poznać!


Wymagane umiejętności

customer service

B2B

account manager

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

branżareklamowa

branża eventowa

POP

POS

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 18.12.2025

Account Manager

Podsumowanie oferty

Account Manager

Kosiarzy 4, Kraków
B:RIGHT
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest B:RIGHT z siedzibą w Krakowie, Plac Szczepański 8 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żąd... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.