Oferty
Menadżer Wydziału Jakości Sprzedaży
Nowa
Finanse

Menadżer Wydziału Jakości Sprzedaży

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Bank BPS S.A.

Bank BPS S.A.

Istniejemy od 20 lat. Dbamy o zachowanie tradycyjnych idei spółdzielczości, oferujemy nowoczesne rozwiązania bankowe zgodne z wymogami rynku. Tworzymy największe zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Mamy sieć własnych oddziałów w całym kraju.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

MS Office

NPS

Mile widziane

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Twoje główne zadania:

  • nadzorujesz analizę i interpretację wyników przeprowadzonych badań jakościowych i ilościowych, w oparciu o nie przygotowujesz wnioski oraz rekomendujesz zmiany mające na celu poprawę doświadczeń klientów
  • odpowiadasz za proces analizy trendów rynkowych i najlepszych praktyk w zakresie jakości obsługi klientów (dot. segmentu klientów detalicznych, firmowych, a w tym korporacyjnych)
  • nadzorujesz proces reklamacji i wdrażasz najwyższe standardy jakości obsługi klienta w procesie reklamacyjnym w Banku
  • dbasz o standard prostego języka w komunikacji
  • prowadzisz szkolenia / treningi rozwojowe dla pracowników sieci sprzedaży
  • komunikujesz się z Oddziałami w zakresie monitoringu wyników sprzedażowych i jakościowych
  • rekomendujesz cele jakościowe dla sieci sprzedaży w ramach kwartalnego systemu premiowego
  • zarządzasz obszarem jakości danych klientów pozyskanych przez pracowników sieci sprzedaży
  • identyfikujesz obszary/procesy do automatyzacji
  • odpowiadasz za poprawność opracowywanych materiałów na szkolenia z zakresu jakości obsługi, technik sprzedaży i komunikacji wewnątrz zespołów sprzedażowych
  • badasz potrzeby szkoleniowe oraz budujesz programy i kalendarz szkoleń dla pracowników Oddziałów


Nasze oczekiwania:

  • masz doświadczenie w projektowaniu rozwiązań zapewniających warunki do podniesienia jakości obsługi Klientów
  • uczestniczyłeś/aś w opracowaniu, analizie i monitorowaniu wskaźników jakościowych w zespołach sprzedażowych i znasz narzędzia wykorzystywane w tym procesie
  • realizowałeś/aś badania Customer Experience, NPS, Mystery Shopping
  • zarządzałeś/aś zespołem odpowiedzialnym za jakość obsługi klienta i optymalizację procesów sprzedażowych


Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej do 10 dni w miesiącu
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe
  • zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • dofinansowanie działań szkoleniowych
  • możliwość korzystania z pakietów sportowych
  • dostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoski
  • dostęp do platformy wellbeingowej BPS dbaMy
  • Pracowniczy Program Emerytalny

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. kredytów frankowych

Nowa
7 000 - 21 000 pln
BIURO POMOCY KREDYTOWEJ
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikacja
Nowa

Doradca ds. kedytów hipotecznych

Nowa
5 500 - 16 000 pln
Przyjazne Kredyty
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
kredyty
komunikacja
Nowa

CEO of a Crypto Foundation (m/f/d), 100% remote Europe

Nowa
Michael Page
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
zarządzanie operacyjne
blockchain
Nowa

Analityk Biznesowy

Nowa
Neontri
Poznań
Android Studio
SQL
Jira
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń

Nowa
Polski Standard Płatności S.A.
Warszawa
Microsoft Office Excel
język angielski
Microsoft Office
Nowa