Zadania:
· Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie procesów personalizacji
· Rozwój wielokanałowej spersonalizowanej komunikacji z Klientem na masową skalę
· Opracowywanie zaawansowanych rozwiązań do zarządzania interakcjami z klientem, w tym zarządzanie kampaniami real-time
· Dobór grup docelowych i oferty na podstawie cech profilu Klienta, preferencji Klienta z wykorzystaniem zgromadzonej wiedzy o Kliencie, oraz bieżących interakcji Klienta z Bankiem
· Proponowanie kierunków rozwoju oraz wdrażanie zmian w rozwiązaniach do zarządzania relacjami z Klientem
· Projektowanie, testowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii marketingu bezpośredniego we wszystkich kanałach komunikacji
· Monitorowanie skuteczności kampanii oraz rekomendacja zmian
· Wspieranie i doskonalenie procesów sprzedaży i obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu
Wymagania:
· Wykształcenie wyższe
· Minimum rok doświadczenia na stanowisku w obszarze zarządzania kampaniami oraz procesami CRM
· Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
· Doświadczenie w analizie danych biznesowych
· Umiejętność pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
· Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
· Dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
· Znajomość SQL
· Doświadczenie w wykorzystywaniu i/lub wdrażaniu środowiska SAS CI Studio (bądź innego podobnego) będzie dodatkowym atutem
· Ambicja i determinacja
· Umiejętności szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
· Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
· Interesującą, odpowiedzialną i samodzielną pracę
· Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
· Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi
· Pracę w dynamicznym zespole oraz dobrą atmosferę w pracy
· Możliwość podejmowania własnych inicjatyw i ich samodzielnego prowadzenia
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę