Specjalista ds. Sprzedaży (DE)
Sprzedaż

Specjalista ds. Sprzedaży (DE)

Opole
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
BaseLinker

BaseLinker

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język niemiecki

sprzedaż B2B

budowanie relacji

sumienność

kreatywność

SaaS/E-commerce

Baselinker

dobra organizacja pracy

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży.

Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce.


Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, USA i na rynku DACH.


Aktualnie poszukujemy osoby, która wesprze nas w dalszym rozwoju na rynku niemieckim.


Jeśli interesuje Cię praca z nami, napisz do nas, chętnie poznamy Twoje doświadczenie.


Zakres zadań

  • codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z aktualnymi i nowymi klientami Baselinker na rynku DE
  • przeprowadzanie prezentacji dla potencjalnych Klientów, wsparcie nowych użytkowników w początkach korzystania z naszego narzędzia
  • edukowanie i rozwój wiedzy o możliwościach naszego produktu wśród nowych i obecnych użytkowników
  • realizacja celów uzgodnionych w zespole
  • analiza rynku - trendy, konkurencja, potrzeby merchantów
  • uczestnictwo w wiodących branżowych wydarzeniach e-commerce


Oczekiwania

  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli sprzedażowej w branży SaaS/e-commerce
  • doświadczenie w sprzedaży w sektorze B2B (znajomość technik sprzedaży, umiejetność mówienia językiem korzyści)
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min.C1) - codzienny kontakt z osobami/klientami z rynku DE
  • doświadczenie w prezentacji produktu SaaS - wyjaśnianie technicznych pojęć w prosty i przystępny sposób
  • preferowana dobra znajomość produktu Baselinker
  • otwartość i wysokie umiejętności budowania relacji z ludźmi
  • kreatywność i samodzielność
  • otwartość na podróże do Niemiec
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej (pracujemy 100% zdalnie)
  • chęć rozwoju oraz odkrywania/uczenia się nowych rozwiązań
  • poczucie humoru


Oferujemy

  • praca z własnym produktem BaseLinker - to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać
  • rozwój systemu, z którego na co dzień korzysta tysiące firm
  • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
  • pracujemy 100% zdalnie - ale możesz wpadać do naszego biura we Wrocławiu lub Warszawie
  • stawiamy na długofalową współpracę
  • dostęp do zajęć z angielskiego
  • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
  • karta Multisport, opieka medyczna Lux Med oraz dostęp do platformy Mindgram to u nas podstawa :)




Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Wrocław
account
digital marketing
Microsoft Office
Nowa