W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.
Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników
Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynki w Indiach i w Chinach.
Szukamy doświadczonego Lidera Zespołu z pasją do rozwoju ludzi i osiągania ambitnych celów. Jeśli masz umiejętności przywódcze, analityczny umysł i chcesz mieć realny wpływ na kształtowanie naszych procesów, to jest oferta dla Ciebie!
Wymagania
- Doświadczenie (min 2 lata) w prowadzeniu zespołu lub projektu (duży zespół, min. 10 osób, projekt angażujący licznych stakeholderów)
- Mile widziane doświadczenie w branży ecommerce lub pokrewnej (online marketing, digital marketing agency, customer service)
- Umiejętności analityczne i doświadczenie w tworzeniu raportów
- Nastawienie na realizację celu
- Kreatywność, krytyczne i nieszablonowe myślenie
- Język angielski (B2/C1)
- Umięjętności komunikacyjne z różnymi stakeholderami - od KAMa do Zarządu
- Umiejętność pracy w zespole
Zadania
- Wsparcie managera w codziennych zadaniach operacyjnych i weryfikacji pracy podległego zespołu (do 20 KAMów w obszarze)
- Rekrutacja i onboarding nowych pracowników
- Feedback, Coaching, działania rozwojowe, szkolenia dla zespołu, diagnoza obszarów do doskonalenia i propozycje adekwatnych narzędzi
- Współpraca z innymi działami w realizacji wspólnych celów
- Weryfikacja realizacji celów zespołu i praca nad coraz wyższą jakością obsługi klienta - odsłuch rozmów, weryfikacja komunikacji mailowej, nagrań ze spotkań
- Proaktywność w szukaniu rozwiązań i proponowaniu nowych procesów
- Wsparcie dla zespołu - wskazówki i coaching
- Wykorzystanie dostępnych narzędzi do optymalizacji pracy zespołu i zwiększania satysfakcji Klienta
- Spotkania z kluczowymi Klientami
- Wdrażanie nowych procesów i weryfikacjach ich zastosowania
- Planowanie pracy zespołu w oparciu o cele dla działu i priorytety
- Realizacja zadań projektów indywidualnych - terminowo i z dbałością o jakość
Oferujemy
- możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
- stawiamy na długofalową współpracę
- oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
- inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram