W marketingu kluczowe jest połączenie doświadczenia ze świeżym podejściem i umiejętnością dostosowania się do zmieniającego rynku, dlatego kolejny raz zdecydowaliśmy się na otworzenie programu stażowego. Jego celem jest znalezienie trzech stażystów, którzy w przyszłości na stałe dołączą do naszego teamu.
• Pierwsze dwie osoby docelowo zajmą się obsługą systemów reklamowych i raportowaniem,
• Trzecia dołączy do działu zajmującego się obsługą systemów do analityki i mierzeniem wyników bieżących działań,
Wymagania są dokładnie takie same, a o tym, w jakim dziale znajdzie się kandydat, decydować będzie ankieta rekrutacyjna, która pojawi się, gdy zaaplikujesz na staż!
Godziny pracy na stażu: 9-17
Stanowisko dwóch pierwszych osób 9 – 17
Stanowisko trzeciej osoby 8-16, 9-17 lub 10-18 (do ustalenia: w jakie dni oraz jaki zakres godzin).
• zdolności analityczne i techniczne,
• otwartość, komunikatywność,
• znajomość MS Excel i MS PowerPoint,
• dbałość o szczegóły i dokładność,
• chęć zdobywania nowych umiejętności,
• zainteresowanie branżą reklamową,
• pozytywnego nastawienia oraz otwartości na współpracę z klientami,
• możliwość odbycia stażu w wymiarze co najmniej 30 godzin tygodniowo.
• zarządzania systemami do mierzenia wyników kampanii reklamowych w Internecie,
• wsparcie osób pracujących w dziale,
• przygotowywanie wycen oraz ofert przetargowych z zakresu działań mediowych,
• planowanie, realizacja, analiza efektywności oraz raportowanie kampanii reklamowych,
• stały kontakt z klientami i podwykonawcami,
• bieżące śledzenie trendów w zakresie kampanii marketingowych,
• obsługa systemów do kampanii oraz systemów analitycznych.
• płatny staż,
• pracę przy projektach dla dużych marek (większość znajdziesz na naszej stronie),
• możliwość zdobycia doświadczenia w bardzo szybko rozwijającej się branży i firmie,
• super biuro w dobrej lokalizacji,
• po stażu zatrudnienie, bardzo dużo innych benefitów i system premiowy.
Sprawdź podobne oferty pracy