Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Staż w dziale mediów
new
Media
BeDigital

Staż w dziale mediów

BeDigital
Kraków
Rodzaj pracy
Praktyka/Staż
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa o staż
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
digital
data analyst
excel
samodzielność
dobra organizacja pracy
elastyczność
Google Analytics
komunikatywność
Mile widziane
CRM
Facebook Ads
Google Ads
Angielski
Opis stanowiska

BeDigital to agencja reklamowa, realizująca działania zarówno z zakresu mediów, jak i kreacji. Zdobyliśmy wyróżnienie Agencja Digital roku 2022 i 2023 wg Media Marketing Polska oraz nagrodę główną „Sukces roku” w Panoramie Reklamy 2021 Magazynu Press. Pracujemy dla takich marek jak: 4F, Neo-Angin, Ford Trucks, BlaBlaCar czy Dafi.


W marketingu kluczowe jest połączenie doświadczenia ze świeżym podejściem i umiejętnością dostosowania się do zmieniającego rynku, dlatego kolejny raz zdecydowaliśmy się na otworzenie programu stażowego. Jego celem jest znalezienie trzech stażystów, którzy w przyszłości na stałe dołączą do naszego teamu.


Kogo szukamy?

• Pierwsze dwie osoby docelowo zajmą się obsługą systemów reklamowych i raportowaniem,

• Trzecia dołączy do działu zajmującego się obsługą systemów do analityki i mierzeniem wyników bieżących działań,


Wymagania są dokładnie takie same, a o tym, w jakim dziale znajdzie się kandydat, decydować będzie ankieta rekrutacyjna, która pojawi się, gdy zaaplikujesz na staż!


Godziny pracy na stażu: 9-17


Godziny pracy po stażu:

Stanowisko dwóch pierwszych osób 9 – 17

Stanowisko trzeciej osoby 8-16, 9-17 lub 10-18 (do ustalenia: w jakie dni oraz jaki zakres godzin).


Wymagania:

• zdolności analityczne i techniczne,

• otwartość, komunikatywność,

• znajomość MS Excel i MS PowerPoint,

• dbałość o szczegóły i dokładność,

• chęć zdobywania nowych umiejętności,

• zainteresowanie branżą reklamową,

• pozytywnego nastawienia oraz otwartości na współpracę z klientami,

• możliwość odbycia stażu w wymiarze co najmniej 30 godzin tygodniowo.


Czego Cię nauczymy?

• zarządzania systemami do mierzenia wyników kampanii reklamowych w Internecie,

• wsparcie osób pracujących w dziale,

• przygotowywanie wycen oraz ofert przetargowych z zakresu działań mediowych,

• planowanie, realizacja, analiza efektywności oraz raportowanie kampanii reklamowych,

• stały kontakt z klientami i podwykonawcami,

• bieżące śledzenie trendów w zakresie kampanii marketingowych,

• obsługa systemów do kampanii oraz systemów analitycznych.



Oferujemy:

• płatny staż,

• pracę przy projektach dla dużych marek (większość znajdziesz na naszej stronie),

• możliwość zdobycia doświadczenia w bardzo szybko rozwijającej się branży i firmie,

• super biuro w dobrej lokalizacji,

• po stażu zatrudnienie, bardzo dużo innych benefitów i system premiowy.



W razie pytań znajdź nas na LinkedIn albo Facebooku – i pisz śmiało, odpowiemy!

Sprawdź podobne oferty