Office Manager
Finanse

Office Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoD
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

samodzielność

odpowiedzialność

Mile widziane

finanse

doświadczenie

Opis stanowiska

Szukamy osoby dobrze zorganizowanej i przedsiębiorczej, która byłaby odpowiedzialna za całokształt funkcjonowania naszego biura. Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!



Be bee, honey!



Wierzymy w dobrą energię. Dlatego Saska Kępa zamiast Mordoru, dlatego oranżeria i ogród zamiast sali z plejakiem, dlatego wspieranie się zamiast wyścigu. Poszukujemy osób, które podzielają naszą wiarę i będą chciały zostać z nami na długo. Piszemy o Tobie? To miód na nasze serca!



Jesteśmy agencją reklamową, nasza specjalność to komunikacja 360 oparta na digitalu i social media. Przy każdym wyzwaniu pracowicie, błyskotliwie i z zaangażowaniem dążymy do celu. Od 2010 r. pomagamy realizować biznesowe cele markom i ludziom.



Wierzymy, że ludzie obdarzeni zaufaniem i docenieni są samodzielni i pracują odpowiedzialnie, a praca jest dla nich źródłem satysfakcji. Praktykujemy dynamiczne samozarządzanie i jako pierwsi w Polsce zostaliśmy turkusową agencją reklamową.


Chcesz dołączyć do naszego ula?



Nasze oczekiwania:


• ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne,

samodzielność, terminowość i odpowiedzialność,

• umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów,

• znajomość języka angielskiego,

• umiejętność planowania pracy i zadań,

• podzielanie naszych wartości i naszej filozofii, 😊

• mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.



Czym będziesz się zajmować:


• prowadzeniem administracji całego naszego biura,

• terminowym wystawianiem faktur oraz umów dla załogi,

• współpracą z księgowością i działem finansowym,

• dbaniem o firmowy cashflow, monitorując stany kont oraz płatności,

• przygotowywaniem i składaniem zamówień,

• współpracą z podwykonawcami,

• zapewnianiem prawidłowego obiegu informacji i dokumentów,

• współpracą ze wszystkimi działami w firmie,

• koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

• wsparciem w organizacji eventów, planów zdjęciowych itp.

• dbaniem o nasze biuro i przyjemną przestrzeń (np. podejmowaniem decyzji o zmianie aranżacji),

• organizowaniem wyjść/imprez integracyjnych dla zespołu, 😊

wprowadzaniem nowych osób do firmy oraz organizowaniem dla nich przestrzeni i narzędzi do pracy.


Co w Tobie docenimy:


• doświadczenie w pracy biurowej,

• obeznanie z zagadnieniami finansowym/faktoringowymi lub łatwość nauczenia się ich,

• dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,

• komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,

• zaradność, skrupulatność oraz chęć uczenia się,

zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

• bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne,

• znajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windows, szczególnie Word i Excel.



Co może Ci się spodobać:


• możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności,

• praca hybrydowa (we wtorki i środy jesteśmy zawsze w biurze),

• dobra, rodzinna atmosfera w całym zespole,

partycypacja w zyskach firmy,

• szkolenia i inne formy podnoszenia kompetencji.


Nie zapominajmy też o tym, że nasza firma mieści się w dużym domu z ogrodem na Saskiej Kępie, lubimy śmiech, zwierzaki i nietuzinkowe hobby. 😊


Jesteś zainteresowan­_?

Prześlij CV i koniecznie parę słów o sobie i o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć na adres rekrutacja@beeshoney.pl, a w tytule wpisz „Office Manager".

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Reklamacji

Nowa
AAA Auto
Kraków
prawo jazdy kat. B
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. procesowania danych z j. angielskim i niemieckim

Nowa
Volkswagen Group Services
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
SAP
MS Office
Nowa