Szukamy osoby dobrze zorganizowanej i przedsiębiorczej, która byłaby odpowiedzialna za całokształt funkcjonowania naszego biura. Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!
Be bee, honey!
Wierzymy w dobrą energię. Dlatego Saska Kępa zamiast Mordoru, dlatego oranżeria i ogród zamiast sali z plejakiem, dlatego wspieranie się zamiast wyścigu. Poszukujemy osób, które podzielają naszą wiarę i będą chciały zostać z nami na długo. Piszemy o Tobie? To miód na nasze serca!
Jesteśmy agencją reklamową, nasza specjalność to komunikacja 360 oparta na digitalu i social media. Przy każdym wyzwaniu pracowicie, błyskotliwie i z zaangażowaniem dążymy do celu. Od 2010 r. pomagamy realizować biznesowe cele markom i ludziom.
Wierzymy, że ludzie obdarzeni zaufaniem i docenieni są samodzielni i pracują odpowiedzialnie, a praca jest dla nich źródłem satysfakcji. Praktykujemy dynamiczne samozarządzanie i jako pierwsi w Polsce zostaliśmy turkusową agencją reklamową.
Chcesz dołączyć do naszego ula?
Nasze oczekiwania:
• ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne,
• samodzielność, terminowość i odpowiedzialność,
• umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów,
• znajomość języka angielskiego,
• umiejętność planowania pracy i zadań,
• podzielanie naszych wartości i naszej filozofii, 😊
• mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Czym będziesz się zajmować:
• prowadzeniem administracji całego naszego biura,
• terminowym wystawianiem faktur oraz umów dla załogi,
• współpracą z księgowością i działem finansowym,
• dbaniem o firmowy cashflow, monitorując stany kont oraz płatności,
• przygotowywaniem i składaniem zamówień,
• współpracą z podwykonawcami,
• zapewnianiem prawidłowego obiegu informacji i dokumentów,
• współpracą ze wszystkimi działami w firmie,
• koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• wsparciem w organizacji eventów, planów zdjęciowych itp.
• dbaniem o nasze biuro i przyjemną przestrzeń (np. podejmowaniem decyzji o zmianie aranżacji),
• organizowaniem wyjść/imprez integracyjnych dla zespołu, 😊
• wprowadzaniem nowych osób do firmy oraz organizowaniem dla nich przestrzeni i narzędzi do pracy.
Co w Tobie docenimy:
• doświadczenie w pracy biurowej,
• obeznanie z zagadnieniami finansowym/faktoringowymi lub łatwość nauczenia się ich,
• dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
• komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
• zaradność, skrupulatność oraz chęć uczenia się,
• zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
• bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
• znajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windows, szczególnie Word i Excel.
Co może Ci się spodobać:
• możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności,
• praca hybrydowa (we wtorki i środy jesteśmy zawsze w biurze),
• dobra, rodzinna atmosfera w całym zespole,
• partycypacja w zyskach firmy,
• szkolenia i inne formy podnoszenia kompetencji.
Nie zapominajmy też o tym, że nasza firma mieści się w dużym domu z ogrodem na Saskiej Kępie, lubimy śmiech, zwierzaki i nietuzinkowe hobby. 😊
Jesteś zainteresowan_?
Prześlij CV i koniecznie parę słów o sobie i o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć na adres rekrutacja@beeshoney.pl, a w tytule wpisz „Office Manager".
Rekomendowane oferty