Koordynacja tworzenia folderów i materiałów POS poprzez ustalenia wewnętrzne z Działem Zakupów oraz przygotowanie kreacji (tworzenie briefów, wypracowywanie z agencją i dostawcą koncepcji kampanii) z zachowaniem spójności ze strategią marketingową organizacji,
Monitoring i akceptacja wydatków na kampanie reklamowe,
Negocjacje z dostawcami warunki finansowe,
Odpowiedzialność za przepływ informacji w ramach kampanii pomiędzy Działem Zakupów, Marketingu, Promocji, PR, Prawnym, Łańcucha Dostaw w celu zapewnienia spójnej i prawidłowej komunikacji do klienta.
Wymagania
Ok. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z koordynacją projektów marketingowych,
Wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu BTL,
Wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku oraz poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie min. B2.
To oferujemy
Umowę o pracę,
Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych,
Dostęp do platformy e-learningowej,
Możliwości awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy;
Dostęp do gabinetu fizjoterapeuty na terenie biura;
Dofinansowanie do nauki języka angielskiego;
Kompleksowy onboarding: 3 - miesięczne wdrożenie, opieka buddy’ego, Induction Days z przedstawicielami różnych działów;
Rozwój i możliwość korzystania z wiedzy najlepszych praktyków branży retail;