Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. rozwoju w e-commerce
new
Marketing
Biedronka

Specjalista ds. rozwoju w e-commerce

Biedronka
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Confluence
Canva
e-commerce
Microsoft Office
Mile widziane
ux
UI
magento
Salesforce
Opis stanowiska

Dlaczego warto być częścią zespołu Specjalistów w Biedronce? Bo żaden dzień w pracy nie będzie taki sam - każdy przyniesie nowe wyzwania, których realizacja będzie miała wpływ na decyzje zakupowe milionów Polaków. Pracuj w stabilnej firmie zatrudniającej ponad 80 000 pracowników i rozwijaj się z nami!

 

Za co będziesz odpowiadać?

Poszukiwana osoba na stanowisku Specjalisty ds. Produktu w sekcji e-commerce odpowiedzialna będzie za wsparcie we wdrażaniu zadań oraz uczestniczeniu w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sklepu internetowego Biedronka Home, a także za realizację celów biznesowych. Jako członek zespołu będzie uczestniczył/a w spotkaniach wewnętrznych i wspierał/a proces rozwoju platformy e-commercowej oraz ściśle współpracował/a ze stakeholderami.

 

  • wsparcie przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sklepu internetowego Biedronka Home,
  • zarządzanie cyklem życia produktu, wykorzystanie metodyki Scrum / Agile do realizacji m.in. zadań poprzez wprowadzanie nowych funkcji, poprawianie użyteczności, zapewnianie zgodności z regulacjami oraz reagowanie na zmiany na rynku i potrzeby klientów,
  • wsparcie przy tworzeniu nowych funkcjonalności, udoskonalaniu interfejsu użytkownika oraz optymalizacji procesu zakupowego,
  • wsparcie zespołu developerów w celu dostarczania odpowiedzi na zadane pytania lub wsparcie w testowaniu funkcjonalności,
  • wsparcie Biznes Analityka w tworzeniu user stories i analizowaniu jakości dostarczonych informacji,
  • współpraca z innymi działami w organizacji oraz agencjami w celu utrzymania oraz wdrożenia nowych funkcjonalności strony,
  • wsparcie innych projektów w ramach zespołu e-commerce.

 

Jakich osób szukamy: 

  • Z wykształceniem wyższym technicznym lub pokrewnym: marketing, administracja biznesowa, socjologia, finanse, ekonomia, technologia, zarządzanie itp.
  • Z minimum rocznym doświadczeniem w zarządzaniu projektami oraz pracy w środowisku Agile/PO/PM,
  • Ze znajomością pakietu MS Office, Microsoft TFS, JIRA, Confluence, ClickUp, Canva,
  • Ze znajomością narzędzi analitycznych i optymalizacji e-commerce,
  • Znających język angielski na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie),
  • Z bardzo dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi,
  • Proaktywnych i asertywnych.

 

Mile widziane:

  • znajomość zasad UX/IU,
  • znajomość platformy SalesForce lub pokrewnych Magento czy Shopify.

 

Co zapewniamy:

  • Umowę o pracę, bez okresu próbnego; 
  • Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych. 

92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia. 

  • Dostęp do platformy e-learningowej; 

80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja. 

  • Możliwości awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy; 
  • Dostęp do gabinetu fizjoterapeuty na terenie biura; 
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego; 
  • Kompleksowy onboarding: 3 - miesięczne wdrożenie, opieka buddy’ego, Induction Days z przedstawicielami różnych działów; 
  • Rozwój i możliwość korzystania z wiedzy najlepszych praktyków branży retail; 

90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.

 

Jak wygląda proces rekrutacyjny: 

 

  1. Wysłanie aplikacji i CV, 
  2. Weryfikacja zgłoszenia przez Rekrutera, 
  3. Rozmowa telefoniczna z Rekruterem, 
  4. Spotkanie z Kierownikiem Sekcji
  5. Decyzja o zatrudnieniu. 

 

 

Biedronka to my. Codziennie.

Sprawdź podobne oferty