Cześć!
Tu Biletyna.pl - jesteśmy firmą z branży e-commerce. Być może kupiłaś/eś u nas bilet na festiwal, kabaret, koncert czy spektakl dla dzieci, tak czy inaczej z pewnością nas kojarzysz.
Internetową sprzedażą biletów zajmujemy się od 2006 roku, kiedy uruchomiliśmy portal Biletynakabarety. Od tego czasu nieustannie się rozwijamy poszerzając naszą ofertę zarówno dla Klientów, jak również dla Organizatorów. W celu zaprezentowania szerszej oferty z czasem uruchomiliśmy portal biletyna.pl pozwalający zaprezentować pełną ofertę współpracujących z nami Organizatorów.
Aby móc jeszcze bardziej dynamicznie się rozwijać potrzebujemy w naszych szeregach kolejnych talentów💎 – szukamy doświadczonej osoby, która zna najnowsze trendy w marketingu cyfrowym, a przy tym doskonale zarządza projektami i zespołem.
Dołącz do nas, jako:
Senior E-commerce Marketing Specialist
Wymagania:
-
Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu marketingiem cyfrowym w branży e-commerce.
- Tworzenie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych online, w tym kampanii reklamowych, SEM, SEO, marketingu treści, mediów społecznościowych, e-mail marketingu itp.
- Doświadczenie w planowaniu kampanii reklamowych na różnych nośnikach mediowych
- Prowadzenie badań rynkowych i analiza konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości wzrostu i rozwinięcia strategii marketingowej.
- Doświadczenie w obsłudze narzędzi CRM oraz Marketing Automation (mile widziane SalesManago)
- Doskonała znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics 4 (GA4) i Hotjar.
- Monitorowanie trendów i innowacji w dziedzinie cyfrowego marketingu i e-commerce oraz wprowadzanie nowych pomysłów i strategii
- Doskonałe umiejętności analityczne i zdolność do przekształcania danych w strategie marketingowe.
- Umiejętność zarządzania projektami i zespołem, z doświadczeniem w nadzorowaniu projektów e-commerce.
- Kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego.
- (Mile widziane) doświadczenie w branży eventowej, Podstawowa znajomość SQL i narzędzi Business intelligence (np. Google Data Studio / Tableau)
Obowiązki:
- Monitorowanie i analiza wyników marketingowych, identyfikowanie obszarów poprawy i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i trendy rynkowe.
- Solidna wiedza na temat najnowszych narzędzi i trendów w dziedzinie marketingu cyfrowego.
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami w tematach związanych z marketingiem - dom mediowy, grafik,
- Zarządzanie budżetem marketingowym i alokowanie zasobów w celu maksymalizacji efektywności działań.
- Współtworzenie procesów i projektów marketingowych
- Tworzenie i prezentacja raportów dotyczących skuteczności kampanii marketingowych oraz rekomendowanie działań naprawczych.
- Zarządzanie bazą CRM
- Koordynowanie projektów e-commerce, w tym optymalizację strony internetowej, tworzenie treści, działania SEO/SEM oraz programy lojalnościowe.
- Zarządzanie procesami e-commerce i optymalizacja sprzedaży online w celu zwiększenia konwersji i generowania przychodów
- Analiza danych i wyników marketingowych, w tym wykorzystanie narzędzi takich jak GA4 i Hotjar do śledzenia i oceny efektywności kampanii, oraz proponowanie optymalizacji i udoskonaleń.
- Koordynowanie kampanii reklamowych we wszystkich kanałach marketingowych firmy takich jak newsletter, powiadomienia mobile push, web push, facebook performance i inne
- Zarządzanie budżetem marketingowym
Dlaczego warto z nami pracować:
👩🏻🤝👨🏼 Zespół: Jesteśmy na etapie skalowania naszego biznesu. Potrzebujemy talentu top of the top. Osoby, która ma doświadczenie w marketingu B2C, a dzięki niej cały dział rozwinie skrzydła!
Dajemy dużą swobodę w działaniu. Proces decyzyjny jest bardzo szybki. Masz pomysł, świetnie - bez zbędnych formalności - działamy.
💰 Co oferujemy:
Wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
B2B - 11 000 zł - 16 000 zł netto
UoP - 9 500 zł - 14 000 zł brutto
🎁 a do tego:
🎨 możliwość twórczego wykorzystania swoich umiejętności i wpływu na strategię treści,
📈 bezpośredni wpływ na tworzenie działu marketingowego,
🌟 możliwość udziału w wydarzeniach kulturalnych.
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Pierwsze spotkanie z liderami działów Marcinem lub Beatą, drugie z naszym Prezesem.
“Wyjadaczu” digitalowy - czekamy na Ciebie!
Jeśli spodobała Ci się nasza oferta wyślij swoje CV oraz portfolio zawierające przykłady swojej pracy! 🔥