Sklep eGarden.pl poszukuje e-commerce managera! Jesteśmy sklepem z asortymentem dla domu i przede wszystkim ogrodu 🏡. Jako eGarden.pl jesteśmy częścią firmy Biovita działającej na rynku ogrodniczym od ponad 25 lat. eGarden.pl powstał 7 lat temu i cały czas rośnie, zaopatrując tysiące klientów w całej Polsce.
Szukamy lidera który pomoże nam rozwinąć się jeszcze bardziej! 🚀
Miejsce pracy: ul. Balicka 77 Kraków.
Czym będziesz się zajmować:
W skrócie mówiąc będziesz zajmował się całościowo działem sprzedaży internetowej. Będziesz otwierać nowe sklepy, nadzorować istniejący, przewodzić działowi obsługi klienta, odpowiadać za rozwój i wzrost sprzedaży, a teraz współpracować z opiekunami produktów i nadzorować sprzedaż na allegro. W przyszłości prowadzić ekspansję zagraniczną 🚀🌍.
Tutaj pewne wskazówki w punktach 😊:
-
Strategiczne zarządzanie i optymalizacja planu rozwoju platformy e-commerce
-
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem e-commerce
-
weryfikacja standardów UX na stronie, przygotowanie strategii treści, mailingów i innych kampanii
-
Planowanie i wdrażanie strategii cenowych w sklepie online
-
Udział w wyborze odpowiednich produktów w celu uzyskania marży na satysfakcjonującym poziomie, wraz z opiekunami kategorii
-
Przeprowadzanie analiz rynkowych – monitorowanie trendów, analiza działań konkurencji oraz badanie aktualnej kondycji firmy w kontekście e-commerce
-
Kontrola wykonania celów i wprowadzanie zmian, które umożliwiłyby uzyskanie lepszych wyników
- Koordynacja i wdrażanie rozwiązań z zakresu marketing automation
-
Bezpośrednie raportowanie do kierownictwa spółki, przygotowywanie prezentacji o wynikach sprzedażowych, realizacji celów marketingowych i prowadzonych działaniach
-
Rozwój i rozbudowa zespołu e-commerce
-
Współpraca z innymi działami firmy
co od nas otrzymasz:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i premia zależna od wyniku (rośnie wraz z rozwojem sklepu)
- Umowa B2B
- Możliwość skorzystania z karty Multisport
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie grupowe
- Szkolenia branżowe
- Delegacje na targi branżowe
- Możliwość rozwoju w szybko rosnącym ecommerce
- Środowisko współpracy, które pozwala wyjść poza swoją rolę i dodać wartość, gdzie tylko możesz
Czego oczekujemy:
-
Kilkuletnie doświadczenie w branży ecommerce
-
Znajomość platformy prestashop mile widziana
- Znajomość systemu Baselinker
-
Bardzo dobra znajomość marketplace Allegro
- Mile widziana podstawowa znajomość php, javascript (proste skrypty)
- Ogólna lub szczegółowa znajomość narzędzi typu google analytics, google ads, facebook ads, allegro ads
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wiedza w obszarze sprzedaży internetowej, logistyki sklepu internetowego oraz wykorzystania rozwiązań technologicznych
- Umiejętność wyznaczania i wykonania planów (targetów) marketingowych i sprzedażowych
- Ogólne pojęcie na temat branży. Wystarczy jakakolwiek styczność z ogrodem lub roślinkami :)
- Angielski na poziomie komunikatywnym