Do zespołu w BitBag poszukujemy specjalisty na stanowisko Key Account Manager, do pozyskiwania nowych klientów B2B oraz nawiązywania relacji na rynku międzynarodowym.
Idealnie jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B w SoftwareHouse. Wymagamy biegłej znajomości języka angielskiego C1/B2, charyzmy, ambitnego podejścia do zadań oraz skrupulatności w wdrażaniu ustalonej strategii. Chętnie uposażymy Cię w niezbędną wiedzę na temat najnowszych technologii oraz specyfiki rynku eCommerce. Oferujemy stałe zatrudnienie, pracę w świetnym rozwijającym się zespole z dostępem do najlepszych konsultantów sprzedaży i marketingu B2B w kraju z SellWise w ramach comiesięcznych warsztatów.
Informacje o BitBag:
- Jeden z najszybciej rozwijających się SoftwareHouse w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy laureatami (#3 miejsce w Polsce) Deloitte FAST 50 CE Growth Stars 2021.
- Praca w 100% zdalna. (Możliwość korzystania z coworkingu we Wrocławiu).
- Stabilne, długoterminowe zatrudnienie.
- 95% projektów to dedykowany e-commerce B2C, B2B, MVM lub narzędzia wspierające e-commerce.
- Realny wpływ na kierunek rozwoju całej firmy.
- Pracujemy głównie z klientami zagranicznymi (USA, Szwajcaria, Austria, Francja, Niemcy).
-
Brak nadgodzin, terminowe wypłaty zawsze w pierwszych dniach miesiąca, startupowa atmosfera.
- Zgrany zespół, pasjonaci, praktycy w swoich dziedzinach.
- Podejmując się realizacji projektu wyznajemy wartości takie jak: wysoka kultura, szacunek, zrozumienie, otwartość, współpraca. Wymagamy ich zarówno od siebie, jak i od klienta.
- O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem (odpowiedzialnym, komunikatywnym, sumiennym, uczciwym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego) niż to jak bardzo znasz na pamięć interfejs każdego systemu CRM.
- 26 płatnych dni wolnych w ciągu roku.
Co będzie należeć do Twoich obowiązków:
- Wstępna kwalifikacja potencjalnych klientów.
- Prospecting.
- Praca nad ulepszaniem lejka sprzedażowego.
- Ścisła współpraca z zespołem marketingu.
- Konsultacje z klientem i doradztwo (nie sprzedajemy na siłę, często będziesz musiał wytłumaczyć klientowi, że nie jesteśmy tymi kogo szuka).
- Przygotowanie klienta do warsztatu technicznego, zebranie wymagań.
- Dokładne dokumentowanie całego procesu sprzedaży i przekazanie notatek do Project Managerów.
- Ulepszanie procesu sprzedaży.
- Używanie systemu CRM Pipedrive.
Co oferujemy?
- Pracujemy w 100% zdalnie z możliwością pracy w co-worku we Wrocławiu.
- Zapewniamy stabilne, długoterminowe zatrudnienie.
- 95% naszych projektów to eCommerce z segmentów B2C, B2B, Multi-vendor Marketplace.
- Masz realny wpływ na działania firmy przez udział i rozwój projektów, w których uczestniczysz.
- Praca z klientami z zagranicznymi (USA, Szwajcaria, Francja, Niemcy), jak i z klientami polskimi.
-
Brak nadgodzin, wypłata w pierwszych dniach miesiąca, atmosfera startupowa.
- Dobrze zorganizowany, pełen entuzjazmu zespół.
- Wierzymy w wysoką kulturę osobistą, zrozumienie, otwartość, współpracę i nienaganną komunikację. Wymagamy tych wartości zarówno od siebie jak i naszych Klientów.
- Jest dla nas dużo ważniejsze jaką osobą jesteś (odpowiedzialną, komunikatywną, zdeterminowaną, szczerą, chcącą się rozwijać i podnosić swoje kompetencje), niż jak bardzo znasz na pamięć każdą funkcję JIRA.
- Oferujemy indywidualne zajęcia z języka angielskiego. Gramatyka? Słownictwo? A może akcent? Ty decydujesz, nad czym chcesz popracować!
-
26 dni płatnego urlopu w roku.
- Pracując z nami możesz wybrać swój pakiet prywatnej opieki zdrowotnej.
- Dofinanowanie do karty Multisport.
Nasz Proces Rekrutacyjny:
- Czekamy na Twoje zgłoszenie, będzie nam miło jeśli dołączysz również swoje CV.
- Jeśli uznamy, że pasowałbyś do naszego zespołu, w ciągu 3 dni roboczych odpowiadamy na Twoje CV, umawiamy się na rozmowę.
- Rozmowa nie powinna zająć dłużej niż 1h.
- Maksymalnie w ciągu tygodnia podejmujemy decyzję o współpracy.
- Jeśli decyzja jest pozytywna także z Twojej strony - podpisujemy umowę!