Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (Customer Success Consultant) - z doświadczeniem w obsłudze social mediów
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja kontaktów przychodzących i wychodzących poprzez telefon, email, czat, social media
- Moderacja postów/komentarzy w Social Media (budowanie i utrzymywanie kontaktu z klientami)
- Rozwiązywanie zgłoszeń Klientów (w większości zgłoszenia technicznych oraz reklamacje)
- Udzielanie informacji na temat sposobu działania systemu Booksy oraz funkcjonalności
- Edukowanie Klientów w zakresie nowych funkcjonalności Booksy
- Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji Klientów
- Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w zdalnej obsłudze Klienta / contact center w ruchu przychodzącym - warunek konieczny
- Obsługa Social Mediów, w tym umiejętność moderowania postów i komentarzy - mile widziane
- Doświadczenie w zespole technicznym - bardzo mile widziane
- Znajomość języka ukraińskiego
- Posługiwanie się lekkim piórem i poprawną polszczyzną
- Skupienie na osiąganiu celów oraz umiejętność pracy w warunkach czasowych.
- Umiejętność przekonywania i organizacji pracy
- Pozytywne nastawienie do pracy zespołowej
- Znajomość pakietu Office
Oferujemy:
- Pracę zdalną, lub hybrydową w jednym z naszych dog-friendly biur w Warszawie lub Bielsku-Białej
- Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
- Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego
- Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu
- Benefity: Prywatna Opieka Medyczna, Karty Multisport, Ubezpieczenie na Życie, darmowe lekcje angielskiego online, platforma kafeteryjna i wiele, wiele innych :)
Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :) Czekamy na Ciebie!
~ Zespół Booksy