Opiekun Klienta
Obsługa klienta

Opiekun Klienta

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

odpowiedzialność

kreatywność

skuteczna komunikacja

samodzielność

dobra organizacja pracy

elastyczność

komunikatywność

Microsoft Office

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

ROLA STANOWISKA :

1. Udzielanie pomocy klientom, udzielanie informacji na temat produktów i usług.

2. Budowanie długotrwałych relacji z klientem

3. Bieżąca obsługa

4. Rozwiązywanie problemów klientów poprzez zrozumienie ich potrzeb

5. Udzielanie informacji na temat usług

6. Pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów związanych z produktami

7. Koordynacja procesów projektowych

8. Budowanie relacji poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę.

9. Informowanie klientów o nowych produktach

10. Zbieranie opinii, gromadzenie opinii zwrotnych od klientów

11. Współpraca z zespołem

12. Rejestracja działań , dokładne rejestrowanie zapytań, problemów i rozwiązań

13. Wspieranie działań mających na celu doskonalenie doświadczeń klientów, wnioski, sugestie dot. ulepszeniu usług


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

1. Bieżąca obsługa klienta – udzielanie odpowiedzi na pytania oraz udzielenie wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z usługą

2. Rozwiązywanie problemów – skuteczne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów, udzielanie porad technicznych, koordynowanie działań.

3. Doradztwo – udzielanie klientom informacji na temat produktów lub usług

4. Rejestrowanie interakcji z klientami w tym zgłoszeń, pytań, skarg i rozwiązań

5. Rejestracja i archiwizacja dokumentów w CRM

6. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

7. Raportowanie, przygotowanie regularnych raportów dotyczących obsługi klienta wydajność , analiza trendów, opinie klientów, sugestie dotyczące ulepszeń

8. Współpraca z innymi działami takimi jak zespoły sprzedażowe, marketing, logistyka

9. Zarządzanie procesem reklamacji

10. Inne zadania zlecone przez przełożonych i Zarząd

11. Zgłaszanie inicjatyw mających na celu podnoszenie efektywności pracy Działu Obsługi Klienta.

12. Współpraca z działem prawnym w ramach realizacji bieżących spraw

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Warszawa
digital marketing
Microsoft Office
account
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa