ROLA STANOWISKA :
1. Udzielanie pomocy klientom, udzielanie informacji na temat produktów i usług.
2. Budowanie długotrwałych relacji z klientem
3. Bieżąca obsługa
4. Rozwiązywanie problemów klientów poprzez zrozumienie ich potrzeb
5. Udzielanie informacji na temat usług
6. Pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów związanych z produktami
7. Koordynacja procesów projektowych
8. Budowanie relacji poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę.
9. Informowanie klientów o nowych produktach
10. Zbieranie opinii, gromadzenie opinii zwrotnych od klientów
11. Współpraca z zespołem
12. Rejestracja działań , dokładne rejestrowanie zapytań, problemów i rozwiązań
13. Wspieranie działań mających na celu doskonalenie doświadczeń klientów, wnioski, sugestie dot. ulepszeniu usług
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Bieżąca obsługa klienta – udzielanie odpowiedzi na pytania oraz udzielenie wsparcia w rozwiązywaniu problemów związanych z usługą
2. Rozwiązywanie problemów – skuteczne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów, udzielanie porad technicznych, koordynowanie działań.
3. Doradztwo – udzielanie klientom informacji na temat produktów lub usług
4. Rejestrowanie interakcji z klientami w tym zgłoszeń, pytań, skarg i rozwiązań
5. Rejestracja i archiwizacja dokumentów w CRM
6. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
7. Raportowanie, przygotowanie regularnych raportów dotyczących obsługi klienta wydajność , analiza trendów, opinie klientów, sugestie dotyczące ulepszeń
8. Współpraca z innymi działami takimi jak zespoły sprzedażowe, marketing, logistyka
9. Zarządzanie procesem reklamacji
10. Inne zadania zlecone przez przełożonych i Zarząd
11. Zgłaszanie inicjatyw mających na celu podnoszenie efektywności pracy Działu Obsługi Klienta.
12. Współpraca z działem prawnym w ramach realizacji bieżących spraw
Rekomendowane oferty