• Oferty
  • Wszystkie ofertyGliwiceMarketingMarketingDigital Marketer
    Digital Marketer
    Marketing
    Brainhub Sp. z. o. o.

    Digital Marketer

    Brainhub Sp. z. o. o.

    Gliwice
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Google Ads
    LinkedIn Ads
    Meta
    Google Analytics

    Opis stanowiska

    • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
    • Prowadzenie kampanii online - (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta)
    • Analiza danych i Google Analytics
    • Zorientowanie na szczegóły, rozwiązywanie problemów, umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
    • Angielski C1
    • 10 000 - 15 000 PLN (B2B netto) lub 7 450 - 11 200 PLN (UoP brutto)
    • Praca zdalna lub w Gliwicach
    • Szybki proces rekrutacyjny


    Dlaczego warto z nami pracować?

    Pracując z nami, możesz liczyć na zaufanie do Twoich decyzji, dużą swobodę w pracy oraz zgrany zespół, który wymienia się wiedzą. Dbamy o partnerskie relacje, nieustanny rozwój i wysoką jakość produktów. Jeśli to cenisz, to Brainhub będzie właściwym partnerem do współpracy.


    Profil kandydata

    Poszukujemy osoby, która posiada minimum 3 lata doświadczenia w roli Digital Marketera lub na podobnym stanowisku. To ktoś, kto potrafi skutecznie działać w kilku wątkach jednocześnie i dobrze czuje się w zadaniach wymagających context-switchingu. Super, jeśli zawodowe radzenie sobie z problemami i poszukiwanie rozwiązań to Twój konik. Jeszcze lepiej, jeśli używasz do tego swoich zdolności analitycznych.


    W Brainhubie będziesz:

    • Odpowiadać za tworzenie i wdrażanie internetowych kampanii reklamowych
    • Mieć wpływ na zarządzanie oraz modyfikację bieżących kampanii w celu zwiększenia ich efektywności
    • Analizować oraz przygotowywać raporty w celu optymalizacji kampanii
    • Projektowaćj i wdrażać automatyzację marketingu oraz zarządzać leadami w user.com i Pipedrive
    • Współpracować z naszą zewnętrzną agencją w zakresie tworzenia pomysłów na kampanie i osiągania wyników zgodnych z celami Brainhuba
    • Analizować i sporządzać rekomendacje w oparciu o raporty Google Analytics oraz zarządzać konfiguracją GTM (Google Tag Manager)
    • Współpracować z contentowcami i specjalistami od business developmentu nad tworzeniem angażujących kampanii, tak, aby zwiększyć rozpoznawalność Brainhuba i przyciągnąć dopasowane leady (przyjdą Ci tu z pomocą m.in. nasze webinary i podcasty) 
    • Współpraca z zespołem Employer Brandingu przy promowaniu ofert pracy i znajdowaniu najlepszych talentów, dopasowanych do projektów i klimatu Brainhuba


    Dobrze, jeśli:

    • Posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku Digital Marketera (lub pokrewnych, takich jak: Digital Marketing Analyst, Digital Marketing Strategist) 
    • Masz praktykę w prowadzeniu kampanii online (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta)
    • Posiadasz znajomość oraz doświadczenie w pracy z takimi narzędziami jak; Google Ads, LinkedIn, Google Tag Manager
    • Masz doświadczenie w pracy i tworzeniu raportów w Google Analytics (najlepiej GA4)
    • Wiesz w jaki sposób wyciągać wnioski, a następnie wysuwać rekomendacje  w oparciu o analizę danych
    • Bierzesz odpowiedzialność za procesy i zadania, starasz się znaleźć rozwiązania  oraz posiadasz umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
    • Płynnie komunikujesz się w j. angielskim - co najmniej na poziomie C1.


    Świetnie, jeśli:

    • Posiadasz certyfikat Google Ads (mile widziane)
    • Prowadziłeś kampanie full funnel, budując lejek od awareness stage aż do konwersji


    Pracuj jak lubisz:

    • wynagrodzenie: 10 000 - 15 000 PLN netto (B2B) lub 7 450 - 11 200 PLN brutto (UoP) 
    • elastyczny czas pracy,
    • stawiamy na spokojne i płynne wdrożenie się do roli oraz firmy. Nasz proces onboardingu jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb.


    Rozwijaj się z nami!

    Wierzymy, że będąc osobą w tej roli nadal stawiasz na swój rozwój. Chcemy Ci w tym pomóc, więc oferujemy wiele możliwości doskonalenia umiejętności adekwatnych do pełnionej roli (szkolenia, warsztaty wewnętrzne i zewnętrzne), w tym: 

    • fundusz szkoleniowy do wykorzystania na własny rozwój
    • wsparcie domeny satysfakcji
    • biblioteka wewnętrzna, która jest na bieżąco wzbogacana o nowe pozycje,
    • lekcje języka angielskiego (100% dofinansowania).


    Proces rekrutacyjny:

    1. Jeśli Twoje doświadczenie będzie szło w parze z naszymi potrzebami, podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zadamy Ci kilka pytań o Twoje doświadczenie i motywację.

    2. Następnie przygotujemy dla Ciebie zadanie i poprosimy o przesłanie rozwiązania.

    3. W ostatnim etapie zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną z Karoliną z teamu rekrutacyjnego oraz Marcjanną, która pełni rolę Head of Marketing w Brainhub.


    2 590 - 3 885 USD

    B2B

    1 929 - 2 901 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)

    Marketing & Sales operations coordinator - ClickUp (½ etatu zdalnie)

    Nowa
    907 - 1 166 usd
    Grupa VIST S.K.A.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    clickup
    dobra organizacja pracy
    pakiet office
    Nowa
    Staż w zespole Client Service

    Staż w zespole Client Service

    Nowa
    agencja Whites
    Warszawa
    Angielski
    komunikatywność
    organizacja pracy
    Nowa
    Event Space Coordinator

    Event Space Coordinator

    Nowa
    2 098 - 3 186 usd
    Agencja Pantałyk
    Otwock
    dobra organizacja pracy
    komunikatywność
    Angielski
    Nowa
    Digital Marketing Specialist (Senior)

    Digital Marketing Specialist (Senior)

    Nowa
    Cube GROUP
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    account manager
    Nowa
    Marketing Operations Manager

    Marketing Operations Manager

    Nowa
    airSlate
    Wrocław
    saas
    analytical skills
    Reporting skills
    Nowa