Twój zakres obowiązków:
- Analiza systemów wynagradzania i benefitów obowiązujących na poziomie spółki oraz całej grupy kapitałowej pod kątem konkurencyjności rynkowej, spójności wewnętrznej i efektywności motywacyjnej i kosztowej, w szczególności dla spółek w ramach rynku CE (Czechy, Słowacja, Niemcy, Łotwa, Estonia).
- Projektowanie i rekomendowanie nowych rozwiązań z zakresu wynagrodzeń zasadniczych, systemów premiowych, benefitów na nowych rynkach zagranicznych: Czechy, Slowacja, Niemcy, Łotwa, Estonia.
- Projektowanie i rekomendowanie nowych rozwiązań z zakresu polityki oddelegowani zagranicznych na nowych rynkach zagranicznych: Czechy, Slowacja, Niemcy, Łotwa, Estonia.
- Doradztwo dla menadżerów i HR Biznes Partnerów w zakresie mobilności międzynarodowej, międzynarodowych delegacji. Współpracuje z regionalnym zespołem ds. mobilności globalnej w celu przygotowania ofert dla ekspatów (krótkoterminowych lub długoterminowych) oraz transferów transgranicznych.
- Wycena stanowisk pracy i rekomendacja zmian wynagrodzenia w celu utrzymania kluczowych pracowników metodologią Kron Ferry.
- Zarządzanie cyklicznym procesem premiowania dla spółek w ramach rynku CE (Czechy, Słowacja, Niemcy, Łotwa, Estonia)
- Zarządzanie cyklicznym procesem przeglądu wynagrodzeń i podwyżek wynagrodzeń w szczególności dla spółek w ramach rynku CE (Czechy, Słowacja, Niemcy, Łotwa, Estonia)
- Wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze wynagrodzeń i benefitów oraz bieżące analizowanie otoczenia konkurencyjnego.
- Planowanie kosztów wynagrodzeń, przygotowanie projektu budżetu i monitorowanie odchyleń w realizacji budżetu dla spółek w ramach rynku CE (Czechy, Słowacja, Niemcy, Łotwa, Estonia).
- Analiza jakościowa rozwiązań dostarczanych przez dostawców raportów płacowych.
- Analiza struktury organizacyjnej i stanowisk w organizacji oraz zgłaszanie zapotrzebowania na wprowadzenie odpowiednich zmian w systemach.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu mobilnością międzynarodową, polityką wynagrodzeń i benefitów na rynkach zagranicznych, polityką oddelegowań i mobilnością zagraniczną pracowników.
- Umiejętność przygotowywania informacji zarządczych, analiz, statystyk, raportów, dashboardów, prezentacji (wizualizacja danych).
- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji
- Motywacja do rozwoju i ciągłego poszerzania wiedzy.
- Znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Biegła znajomość Excela
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dużej organizacji.
- Bardzo dobra znajomość metod i narzędzi analitycznych.
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i zorientowanie na cel.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Mile widziana znajomość systemu HR – TETA.
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna (w tym stomatologiczna)
- Rozbudowane ubezpieczenie na życie
- System kafeteryjny
- Zwiększone składki pracodawcy w ramach PPK
- Dodatkowy dzień wolny w urodziny lub imieniny
- Rozbudowany katalog szkoleń i kursów
- System premiowy
- Program rozwojowy dla kobiet
- Program rekomendacji pracowników
- Eventy pracownicze
- Atrakcyjna lokalizacja biura
- Praca hybrydowa
- Godziny pracy (krótsze piątki)
Oferujemy:
Dbamy o Ciebie i Twoich bliskich.
- Twoje zdrowie i komfort to nasz priorytet! Prywatna opieka medyczna, w tym stomatologia, ubezpieczenie na życie, programy well-beingowe - wszystko, co potrzebne, by zadbać o siebie i swoich najbliższych.
Benefity dopasowane do Ciebie.
- Lubisz aktywnie spędzać czas, a może potrzebujesz chwili relaksu? Dzięki naszemu systemowi kafeteryjnemu wybierasz to, co dla Ciebie najlepsze: karta sportowa, vouchery na zakupy, bony na wakacje czy rozrywkę – Ty decydujesz!
Rozwijaj się z nami!
- Zastanawiasz się, co sprawia, że pracownicy wybierają Budimex? Jednym z kluczowych powodów jest możliwość rozwoju. Oferujemy jasno określone ścieżki kariery oraz szeroką ofertę szkoleń — zarówno specjalistycznych, z umiejętności miękkich, jak i językowych.
Różnorodne projekty, ciekawe wyzwania.
- Budimex to miejsce, w którym nie ma miejsca na nudę. Pracuj przy unikalnych projektach, wymagających kontraktach i poznawaj różnorodne rozwiązania. A może chciałbyś podróżować? Dzięki współpracy z Grupą Ferrovial możesz zdobywać doświadczenie m.in. w Australii czy Wielkiej Brytanii.
Myślimy o Twojej przyszłości.
- Razem oszczędzamy na Twoje jutro – dzięki podwyższonej składce pracodawcy w ramach PPK pomyślisz o emeryturze ze spokojem.
Elastyczna praca i idealna lokalizacja.
- Praca hybrydowa? Tak, to możliwe! Dodatkowo, nasze biuro jest doskonale skomunikowane – znajduje się tuż przy stacji metra, więc dojazd to czysta przyjemność.
Krótsze piątki!
- W Budimexie wiemy, jak cenne są wolne popołudnia, dlatego w piątki pracujemy krócej – tak byś mógł szybciej zacząć weekend!
Świętuj i integruj się z nami.
- Organizujemy eventy pracownicze – rodzinne pikniki, spotkania wigilijne, imprezy integracyjne oraz wyjazdy, które są świetną okazją do wspólnego spędzania czasu poza pracą.
Dodatkowy dzień wolny na Twoje święto!
- Urodziny lub imieniny to Twój dzień – ciesz się nim w pełni, bo u nas dostaniesz dodatkowy dzień wolny z tej okazji.
Wspieramy kobiety w budownictwie.
- Wiemy, jak ważne jest wspieranie różnorodności, dlatego rozwijamy dedykowane programy rozwojowe dla kobiet, które chcą osiągać sukcesy w budownictwie.
Dodatkowa premia za polecenie.
- Masz w swoim otoczeniu kogoś, kto świetnie pasowałby do Budimexu? Poleć go do pracy, a za skuteczną rekomendację czeka na Ciebie bonus finansowy!
Komfortowe warunki pracy w delegacji.
- Podczas pracy w delegacji nie musisz martwić się o zakwaterowanie – zapewniamy Ci je bezpłatnie. Dodatkowo, na kontrakcie czekają na Ciebie codzienne darmowe posiłki, abyś mógł skupić się na realizacji projektów.
System premiowy.
- Twoje wyniki mają znaczenie! Premie w naszej firmie są uzależnione od Twoich indywidualnych osiągnięć, bazujących na jasno określonych celach ustalonych na początku współpracy, a także od ogólnych wyników Grupy Budimex. Dzięki temu masz wpływ nie tylko na swój rozwój, ale i na sukces całej firmy!